Repositorio Dspace

La concepció dels i les metres d'Educació Primària sobre la inclusió d'infants amb discapacitat visual

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author San Quirico Muñoz, Noelia
dc.date.accessioned 2021-07-28T07:23:51Z
dc.date.available 2021-07-28T07:23:51Z
dc.date.created 2021-05-14
dc.date.issued 2021-05-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6698
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract La investigació analitza quina és la concepció dels i les mestres d’Educació Primària en relació amb el grau d’inclusió d’infants amb discapacitat visual a les aules, en escoles d’Educació Infantil i Primària de la zona del Berguedà i el Bages. Les dades s’han recollit a partir d’una enquesta que dinou mestres de totes les especialitats han contestat de manera anònima. Aquesta s’ha elaborat seguint l’Índex per a la Inclusió de Booth i Ainscow (2006), fent referència a la presència, participació i progrés de l’alumnat. Els resultats s’han extret a partir d’una aproximació qualitativa i mostren que els i les mestres creuen que hi ha algunes barreres per a l’aprenentatge que cal tenir presents, sobretot derivades de la falta de formació, materials i recursos, però que podrien donar una resposta adequada. es
dc.description.abstract This investigation analyses the conception about Elementary Education teachers in relation to the inclusion of children with visual disability inside the class, in Childhood and Elementary schools situated in Bages and Berguedà. The data has been gathered in a survey that nineteen teachers have answered anonymously. This has been done using the Index for Inclusion, written by Booth and Ainscow (2006), regarding the presence, the participation and the progress of the children. The results are based in a qualitative approach and show that teachers believe there are obstacles in learning that must be considered, especially related with the lack of education, materials and resources, but they think that they could give an appropriate response. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 185 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Infants discapacitats sensorials es
dc.subject.other Mestres -- Actituds es
dc.title La concepció dels i les metres d'Educació Primària sobre la inclusió d'infants amb discapacitat visual es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Buscar en RIUVic


Búsqueda avanzada

Listar

Estadísticas