DSpace/Dipòsit Manakin

Anàlisi de la relació entre família i escola que avança cap a la inclusió

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Mundet Mola, Núria
dc.date.accessioned 2021-07-28T07:37:00Z
dc.date.available 2021-07-28T07:37:00Z
dc.date.created 2021-05
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6699
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract Els centres educatius han d’anar de la mà de les famílies dels infants. Una bona relació, i per tant, una bona participació entre ambdós agents educatius afavoreix l’aprenentatge i el desenvolupament dels nens i les nenes. Després indagar en el marc teòric sobre la relació entre família i escola a través de la història i les lleis educatives, entre altres, aquest treball vol ser una anàlisi de com és aquesta relació en un centre educatiu públic d’infantil i primària de Girona. es
dc.description.abstract Educational centers must go hand in hand with children's families. A good relationship, and thus a good participation between these two educational agents benefits the learning and development of children. After researching the theoretical framework on the relationship between families and schools through history and educational laws among others, this work is an analysis of what this relationship is like in a public educational center in Girona. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 50 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Família i escola es
dc.subject.other Educació primària es
dc.title Anàlisi de la relació entre família i escola que avança cap a la inclusió es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques