En el present treball s’investiga el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat o sense (TDAH) i la procrastinació, des d’un punt de vista inclusiu i constructivista. El primer objectiu és aprofundir en el TDAH i la procrastinació i veure com influeixen en àmbits acadèmic, familiar i personal o social. L’altre objectiu és ...»»»»
En el present treball s’investiga el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat o sense (TDAH) i la procrastinació, des d’un punt de vista inclusiu i constructivista. El primer objectiu és aprofundir en el TDAH i la procrastinació i veure com influeixen en àmbits acadèmic, familiar i personal o social. L’altre objectiu és fomentar la necessitat d’oferir ajudes a l’alumnat, considerant els diferents processos d’ensenyament i aprenentatge, tenint en compte la situació actual educativa i dins del marc de l’educació inclusiva. La motivació, l’Arousal, la repercussió de l’activitat física en les funcions executives, la manera d’ensenyar a les aules, i altres suports o mesures són alguns dels temes que s’estudien.
Per tal de respondre als objectius, s’han dissenyat i realitzat diferents entrevistes als professionals agrupats per àmbits. D’aquesta manera ha permès veure en quins aspectes coincideixen i, remetent a la part teòrica, quines ajudes es poden oferir dins i fora de l’àmbit escolar per tal de gestionar i canalitzar el TDAH i la procrastinació i que la seva repercussió en el dia a dia, sigui mínima.^^^^
This research work studies Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) and procrastination, analyzed from constructivist and inclusive point of view.The first objective is go in depth in the study of ADHD and procrastination. In addition, go over their influence related in academic, family and individual or social field.The ...»»»»
This research work studies Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) and procrastination, analyzed from constructivist and inclusive point of view.The first objective is go in depth in the study of ADHD and procrastination. In addition, go over their influence related in academic, family and individual or social field.The other aim is encourage the need to provide support to students considering the different process which are implicated in teaching and learning. It is also important to stand out that we should have in mind, the situation that we have nowadays and also the legislative decree refering to inclusion. Motivation, Arousal, repercussions of Physical Activity in executive functions, the different teaching methods and strategies among other measures and supports are some of issues that this research talks about.
With the intention of replay to principal objectives, I have designed and done interviews to different professionals agrupated in different professional backgrounds. It allows for doing an thorough analysis to better understand the matter and compare the different answers that they said and see the common opinions. Refering to theorical part, see the kind of aims that we can offer inside or away from school in order to manage and be able to canalize ADHD, procrastination with the idea that these, have got the minimum effect of the daily routine.^^^^