DSpace/Dipòsit Manakin

Teaching phonics with very young EFL learners to improve their English skills

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Carol Vila, Marta
dc.date.accessioned 2021-07-29T08:52:07Z
dc.date.available 2021-07-29T08:52:07Z
dc.date.created 2021-05-14
dc.date.issued 2021-05-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6706
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract This report aims to provide an overview of how English phonetics learning is worked through Phonics methods and how these can influence very Young EFL learners. For this purpose, three teaching programs based on Synthetic Phonics are presented to analyze the essential characteristics they share, as a result, develop a teaching unit to work on some letter sounds with first-year students of Primary Education in a Catalan school. In addition, a questionnaire was passed to seven schools in Vic to know the degree of knowledge of Phonics methods and the importance they give to English phonetics in language learning. Finally, the results establish possible criteria to consider when incorporating Phonics methods into the classrooms of non-native speakers. es
dc.description.abstract L’objectiu d’aquest treball és aportar una visió general sobre com es treballa l’aprenentatge de la fonètica anglesa a través dels mètodes Phonics i com aquests poden influenciar en l’aprenentatge de la llengua anglesa en els estudiants no-natius. Amb aquest propòsit, es presenten tres programes d’ensenyament basats en els Synthetic Phonics per tal d’analitzar les característiques bàsiques que comparteixen i com a resultat, elaborar una proposta didàctica per treballar alguns sons de lletres amb alumnes del primer curs d’Educació Primària d’una escola catalana. Tanmateix, s’ha passat un qüestionari a set escoles de la ciutat de Vic amb l’objectiu de saber quin és el grau de coneixement dels mètodes Phonics i la importància que donen a la fonètica anglesa en l’aprenentatge de la llengua. Finalment, els resultats acaben establint uns possibles criteris a tenir en compte a l’hora d’incorporar els mètodes fonètics a les aules dels estudiants d’anglès com a llengua estrangera. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 117 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Anglès -- Fonètica -- Educació primària es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.title Teaching phonics with very young EFL learners to improve their English skills es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques