DSpace Repository

Pla de màrqueting pel llançament d'una nova línia de producte de la marca Pantene

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Parareda Ripoll, Clàudia
dc.date.accessioned 2021-09-14T18:27:30Z
dc.date.available 2021-09-14T18:27:30Z
dc.date.created 2021-05
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6751
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract Així doncs, com a estudiant del grau de Màrqueting i Comunicació Empresarial, enfoco el meu treball de final de grau en l’elaboració d’un pla de màrqueting per al llançament d’una nova línia de producte de la marca Pantene, una línia de producte que consistirà en la creació d’un xampú, introduint a la marca Pantene al mercat de la cosmètica natural. Per tal d’assolir aquest objectiu, el pla de màrqueting està fonamentat per dues parts, una primera part de recerca i anàlisi i una segona part d’aplicació. En la primera part, s’ha dut a terme una anàlisi extern el qual inclou una anàlisi de l’entorn mediambiental per tal de conèixer els factors externs que podrien influir en el llançament del Clàudia Parareda 6 producte, seguit d’una anàlisi del mercat de la cosmètica natural per analitzar la situació actual d’aquest nou mercat per a la marca i, derivat d’aquest, l’anàlisi de la competència, especialment aquella que podria ser gran rival pel nou producte. A continuació, s’ha elaborat una anàlisi intern per poder conèixer amb més profunditat l’empresa i la marca, i la situació d’aquesta avui en dia. Es conclou aquesta primera part de recerca i anàlisi fent un diagnòstic de la situació DAFO on s’estudien les debilitats, amenaces, fortaleses i oportunitats que es poden presentar en l’actualitat, i mapes de posicionament. D’aquest en surten les primeres hipòtesis per tal de posteriorment dur a terme una estratègia. Per validar aquestes hipòtesis, s’ha realitzat una investigació realitzant un Focus Group. La segona part, d’aplicació, s’enceta un cop validades les hipòtesis extretes del DAFO. Tot seguit, es procedeix amb el desenvolupament dels objectius a assolir i conseqüentment, de les estratègies relatives al producte, preu, distribució i comunicació, inclòs d’igual manera, una estratègia de públic objectiu. Finalment, s’ha procedit, a executar un pla de vendes i un calendari per tenir un control de les accions de comunicació i de les vendes. D’aquesta manera i, arran dels resultats obtinguts, s’espera poder complir amb els objectius del treball. Així doncs, en el següent pla de màrqueting he plasmat tots els meus coneixements tenint com a objectiu principal el llançament d’una nova línia de producte, el xampú “Cuidado Natural Árbol de Te”, un xampú que s’alia amb el poder estimulant de l’oli de l’arbre del te per obtenir un cabell més dens i sa per protegir el cabell de les condicions ambientals com la contaminació i els canvis d’estació nodrint-lo i reparant-lo amb profunditat. El meu objectiu, no només és generar interès a la població i mantenir a Pantene com a la marca líder del sector de la cura dels cabells, sinó també demostrar que és una bona inversió de negoci amb la que veurien incrementada la seva facturació. Les estratègies, enfocades a l’assoliment d’aquests objectius, se centraran tenint com a punt de partida el públic objectiu al qual ens volem dirigir, en el producte, el preu, la distribució i la comunicació, sense oblidar, ni descuidar, l’essència de la marca. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 213 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Construcció de marca (Màrqueting) es
dc.title Pla de màrqueting pel llançament d'una nova línia de producte de la marca Pantene es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics