DSpace Repository

La influència de les TIC en l’Educació Infantil en temps de COVID-19: estudi de cas a l’Escola Bisbat d’Ègara.

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Vergés Calvís, Berta
dc.date.accessioned 2021-09-20T14:27:03Z
dc.date.available 2021-09-20T14:27:03Z
dc.date.created 2021-05-10
dc.date.issued 2021-05-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6759
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract En el present treball s’observa com ha influït i evolucionat la tecnologia digital a l’escola arran de la COVID-19. És evident que la pandèmia ha impactat en totes les esferes de la societat, així com també en l’escolarització dels infants. La investigació es focalitza en contemplar com s’apliquen les TIC a l’Educació Infantil en el context esmentat. Per assolir els objectius de la investigació, en primer lloc es presenta el marc teòric amb informació sobre el funcionament de les TIC a l’Educació Infantil i què diuen els autors sobre la pandèmia en aquest sector. En segon lloc, la metodologia consta d’un estudi de cas a l’escola Bisbat d’Ègara on s’ha obtingut informació de les mestres, de l’observació i de la documentació del centre. En tercer lloc, els resultats mostren l’anàlisi de la informació entre la metodologia i el què diu la xarxa. Per últim, es mostren les conclusions amb informació rellevant de la investigació sobre els objectius prèviament establerts. es
dc.description.abstract This paper looks at how digital technology has influenced and evolved in schools because of COVID-19. The pandemic has impacted all spheres of society, as well as the schooling of children. The research focuses on how ICTs are applied to Early Childhood Education in this context. To achieve the objectives of the research, first, the theoretical framework is presented with information on the functioning of ICT in Early Childhood Education and what the authors say about the pandemic in this sector. Secondly, the methodology consists of a case study at the Bisbat d’Ègara school where information was obtained from the teachers, the observation and the documentation of the centre. Third, the results show the analysis of the information between the methodology and what the network says. Finally, the conclusions are shown with relevant information from the research on the previously established objectives. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 60 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Pandèmia de COVID-19, 2020- es
dc.subject.other Ensenyament a distància -- Educació infantil es
dc.title La influència de les TIC en l’Educació Infantil en temps de COVID-19: estudi de cas a l’Escola Bisbat d’Ègara. es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics