DSpace/Dipòsit Manakin

Enginyeria Multimèdia: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
dc.contributor Universitat Oberta de Catalunya
dc.contributor.author Tesconi, Susanna
dc.date.accessioned 2021-10-06T18:26:48Z
dc.date.available 2021-10-06T18:26:48Z
dc.date.created 2021-10-06
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6784
dc.description.abstract L’absència de dones i de diversitat en general en els equips que desenvolupen dispositius i aplicacions té conseqüències directes en els resultats de la innovació tecnològica i en la societat, perquè es basa en això que Criado Pérez (2019) denomina l’enfocament “de talla única per a homes”. La Guia per a una docència universitària amb perspectiva de gènere d’Enginyeria Multimèdia ofereix propostes, exemples de bones pràctiques, recursos docents i eines de consulta per incorporar la perspectiva de gènere en la formació de desenvolupadors i desenvolupadores, permetent a l’estudiantat identificar l’impacte social dels seus dissenys respecte al gènere i als efectes de les seues decisions sobre l’experiència de les persones usuàries. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 39 p. es
dc.language.iso cat es
dc.publisher Xarxa Vives d'Universitats es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Enginyeria es
dc.subject.other Multimèdia es
dc.subject.other Igualtat entre els sexes
dc.subject.other Universitats -- Personal
dc.subject.other Telecomunicació
dc.title Enginyeria Multimèdia: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere es
dc.type info:eu-repo/semantics/other es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques