DSpace/Dipòsit Manakin

És possible, un cop implementat l’aprenentatge cooperatiu a l’aula, ser efectius cooperant telemàticament?

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Borràs Vilanova, Jordi
dc.date.accessioned 2021-11-25T17:14:39Z
dc.date.available 2021-11-25T17:14:39Z
dc.date.created 2021-05-01
dc.date.issued 2021-05-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6810
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description Premi Sebastià Àlvarez al millor Treball de Final de Grau de la UVic en l'àmbit educatiu cat
dc.description.abstract Aquesta recerca pretén estudiar l’eficàcia de la cooperació amb mitjans telemàtics, durant el confinament domiciliari del curs 2019/20 a causa de la pandèmia mundial COVID 19, en centres d’educació infantil i primària que han implantat el programa Cooperar per Aprendre i Aprendre per Cooperar (CA/AC). Per tal de poder conèixer la realitat de l’aplicació de l’aprenentatge cooperatiu telemàticament, s’ha realitzat una recerca qualitativa d’anàlisi de documents elaborats pels centres participants en unes jornades impulsades per la Xarxa Khelidôn, del Grup de Recerca sobre l’Atenció a la Diversitat de la Universitat de Vic. Els resultats obtinguts a partir d’aquesta recerca apunten que l’eficàcia de la cooperació amb mitjans telemàtics disminueix en certs aspectes respecte de la cooperació presencial, així com que augmenten significativament les desigualtats amb l’alumnat més vulnerable, concretament aquells que no disposen d’eines tecnològiques suficients per rebre una resposta educativa ajustada de manera telemàtica. es
dc.description.abstract This research aims to study the efectivity of cooperation with telematic media, during lockdown of the 2019/20 academic year due to the global pandemic COVID 19, in kindergarden and primary school centers that have implemented the programe Cooperate for Learning and Learning to Cooperate (CA / AC). In order to know the reality of the application of telematic cooperative learning, it has been realized a qualitative research of analized documents, which have been elaborated by the participating centers in a conference promoted by the Khelidôn Network, of the Research Group on Attention to Diversity at the University of Vic. The results obtained from this research show that the effectiveness of cooperation with telematic media decreases in certain aspects comparing with face-to-face cooperation, as well as that inequalities with the most vulnerable students increase significantly, specially with those who do not have enough technological tools to receive a telematic adjusted educational answer es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 78 es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Aprenentatge -- Treball en equip es
dc.subject.other Tecnologia educativa es
dc.subject.other Atenció a la diversitat es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.title És possible, un cop implementat l’aprenentatge cooperatiu a l’aula, ser efectius cooperant telemàticament? es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques