DSpace/Dipòsit Manakin

Efectivitat de les estratègies de neuromàrqueting per condicionar la conducta de compra dels consumidors

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Alarcón Casabella, Laura
dc.date.accessioned 2021-11-27T05:56:59Z
dc.date.available 2021-11-27T05:56:59Z
dc.date.created 2021-05-10
dc.date.issued 2021-05-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6821
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract El present estudi busca identificar l’efectivitat de les estratègies de neuromàrqueting per condicionar la conducta de compra dels consumidors. La mostra està formada per 49 participants d’entre 20 i 35 anys de la Catalunya Central. L’estudi proposa una metodologia quantitativa amb un disseny Ex-post-facto. Per tal d’avaluar l’efectivitat de les estratègies de neuromàrqueting, s’ha creat específicament un instrument per avaluar-ho. Els resultats reflecteixen que les estratègies són efectives, almenys en la mostra i en la forma d’aplicació que s’ha recreat en el qüestionari, mentre que un dels vuit efectes, en concret l’efecte esquer no ha tingut cap mena d’efectivitat. es
dc.description.abstract The main study pretends to identify the effectiveness of the technics of neuromarketing to condition the consumer behaviour. The sample is formed for 49 participants between 20 and 35 years old of the Catalunya central. The study proposes a quantitative methodology in an Ex-Post-Facto design. To evaluate the effectiveness of the technics an instrument has been specifically created to asses it. The results reflect that the technics are effectives, at least in the sample and in the way of application recreated in the questionnaire, while one of the eight effects, the decoy effect has not had any effectiveness. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 40 es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Neuromàrqueting es
dc.subject.other Consumidors--Conducta es
dc.title Efectivitat de les estratègies de neuromàrqueting per condicionar la conducta de compra dels consumidors es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques