DSpace/Dipòsit Manakin

The use of written corrective feedback in primary education: EFL teachers' and EFL pre-service teachers' beliefs and practices

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Ferrer Colom, Berta
dc.date.accessioned 2021-11-27T17:53:50Z
dc.date.available 2021-11-27T17:53:50Z
dc.date.created 2021-05-01
dc.date.issued 2021-05-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6828
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract Written corrective feedback is a much-studied area of foreign language learning. Although several studies have been carried out, there are controversies and differing opinions. This study aims to find out the beliefs and practices that EFL teachers and EFL pre-service teachers have and apply in relation to written corrective feedback to analyze the coherence between practices and thoughts. To achieve this, an interview was designed to reveal the different points of view in relation to the focus of the study, as well as a text written by a child on which the teachers were asked to provide written corrective feedback. Analyzing the results of the study, a wide range of views and ways of applying corrective feedback were observed, and it was found that for the most part, practices and perceptions were not aligned with each other. Furthermore, it also reveals which types of corrective feedback are most frequently used by the participants. es
dc.description.abstract El feedback correctiu escrit és una àrea molt estudiada en l'aprenentatge de llengües estrangeres. Tot i que s'han realitzat diversos estudis, encara no hi ha resultats concrets, sinó controvèrsies i opinions diferents. Aquest estudi pretén conèixer les creences i pràctiques que les mestres de EFL i mestres a punt de graduar-se de EFL tenen i apliquen en relació amb el feedback correctiu escrit per analitzar la coherència entre les pràctiques i els pensaments. Per a això, es va dissenyar una entrevista que permetés conèixer els diferents punts de vista en relació amb l'objecte de l'estudi, així com un text escrit per un infant en anglès sobre el qual es va demanar als professors que proporcionessin un feedback correctiu escrit. A l'analitzar els resultats de l'estudi, es va observar un ampli ventall de punts de vista i formes d'aplicar el feedback correctiu, i es va comprovar que, en la seva major part, les pràctiques i les percepcions no estaven alineades entre si. A més, també es revela quins tipus de feedback correctiu escrit són els més utilitzats pels participants. es
dc.description.abstract El feedback correctivo escrito es un área muy estudiada en el aprendizaje de lenguas extranjeras. Aunque se han realizado varios estudios, todavía no hay resultados concretos, sino controversias y opiniones diferentes. Este estudio pretende conocer las creencias y prácticas que las maestras de EFL y maestros a punto de graduarse de EFL tienen y aplican en relación con el feedback correctivo escrito para analizar la coherencia entre las prácticas y los pensamientos. Para ello, se diseñó una entrevista que permitiera conocer los diferentes puntos de vista en relación con el objeto del estudio, así como un texto escrito por un niño en inglés sobre el que se pidió a los profesores que proporcionaran un feedback correctivo escrito. Al analizar los resultados del estudio, se observó un amplio abanico de puntos de vista y formas de aplicar el feedback correctivo, y se comprobó que, en su mayor parte, las prácticas y las percepciones no estaban alineadas entre sí. Además, también se revela qué tipo de feedback correctivo escrito son los más utilizados por los participantes. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 50 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Anglès -- Educació primària es
dc.subject.other Escriptura -- Ensenyament es
dc.title The use of written corrective feedback in primary education: EFL teachers' and EFL pre-service teachers' beliefs and practices es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques