DSpace/Dipòsit Manakin

Procés de familiarització dels infants. A l'Escola Bressol L'Avet de Sant Pere de Torelló

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Moreno Cáceres, Carla
dc.date.accessioned 2021-11-28T09:52:41Z
dc.date.available 2021-11-28T09:52:41Z
dc.date.created 2021-05-01
dc.date.issued 2021-05-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6836
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract Actualment, es parla de la importància del procés de familiarització dels infants a l’escola bressol, ja que els suposa passar d’un context familiar a un context totalment desconegut. Però, com hauria de ser aquest procés per a beneficiar a totes les parts implicades? La finalitat d’aquest estudi és conèixer quines eines ha de proporcionar el centre per vetllar pel benestar de l’infant i la família, també la importància de la participació i el rol de totes les parts implicades, centre educatiu, família i infant, i finalment, la importància que hi té el vincle afectiu, per tal de saber com s’ha de fer aquest procés perquè sigui beneficiós per a tothom, l’estudi se centra en l’Escola Bressol L’Avet de Sant Pere de Torelló. Després d’aprofundir en el marc conceptual i teòric del procés de familiarització i totes les parts implicades, aquest treball ofereix una visió sobre com es porta a la pràctica al Primer Cicle d’Educació Infantil. es
dc.description.abstract The importance of the process of familiarising children in kindergarten is now being discussed, as it means moving from a family context to an entirely unknown context. But how should this process be to the benefit of all the parties involved? This study aims to know what tools the school must provide to protect the welfare of the child and the family. Moreover, it is tried to define the importance of participation and role of all the parts involved, the educational center, family, and the child. Finally, the importance of the attachment, to know how this process should be made to be beneficial to everyone, the study focuses on the “l’Escola Bressol L’Avet de Sant Pere de Torelló.” After deepening the conceptual and theoretical framework of the familiarization process and all the parties involved, this work offers a vision of how it is implemented in the First Child Education Cycle. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 68 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Educació infantil es
dc.subject.other Afectivitat es
dc.title Procés de familiarització dels infants. A l'Escola Bressol L'Avet de Sant Pere de Torelló es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques