DSpace Repository

Motivation analysis of 4th ESO students in the English classroom: A Case Study

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.author Nogué Escorihuela, Bruna
dc.date.accessioned 2021-12-13T12:19:02Z
dc.date.available 2021-12-13T12:19:02Z
dc.date.created 2021-06
dc.date.issued 2021-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6847
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract Recent research on motivation emphasizes the importance of motivational strategies in the English classroom as a major contributing factor to students’ motivation. Consequently, the present study reports the effectiveness that motivation strategies have on students using Dörnyei’s L2 Motivational Self System (2009) and motivational strategies proposal (2001) as the main theoretical framework. The purpose of this research is to find a relationship among the students’ motivation types, their beliefs of the factors that motivate them the most, their future L2 self-vision (Dörnyei, 2009), and their response to the motivational strategies. Two rounds of interviews and a classroom observation are carried out to collect mostly qualitative data from 9 fourth-grade English students at a high school in Osona. The results of the study reveal a correlation among the variables studied and the motivation strategies implemented during the Practicum period of the trainee teacher and confirm that motivational strategies have a positive reception and effect among students. es
dc.description.abstract Els estudis més recents sobre motivació han destacat la importància de les estratègies de motivació a l’aula d’anglès qualificant-les com un dels factors que més contribueixen en la motivació de l’alumnat. Per consegüent, aquest estudi exposa l’efectivitat de les estratègies de motivació a l’aula tot utilitzant la teoria del Sistema Motivacional del Jo de Dörnyei (2009) i les seves estratègies de motivació (2001) com a marc teòric. L’objectiu d’aquest treball és conèixer la relació entre el tipus de motivació dels estudiants, les seves creences sobre la motivació, la seva «visió futura del Jo utilitzant l’L2» (Dörnyei, 2005, 2009), i la seva resposta a les estratègies de motivació. Els participants de l’estudi són 9 alumnes de 4t d’ESO d’un institut d’Osona, als quals s’ha administrat dues rondes d’entrevista i se’ls fa una observació a l’aula. Els resultats de l’estudi revelen una correlació entre les variables estudiades i les estratègies de motivació utilitzades durant el Pràcticum de la professora de pràctiques i confirmen que les estratègies de motivació tenen una recepció i efecte positius entre els estudiants. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 31 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Motivació es
dc.subject.other Estratègies de motivació es
dc.subject.other Autoconcepte es
dc.subject.other Sistema Motivacional del Jo es
dc.title Motivation analysis of 4th ESO students in the English classroom: A Case Study es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Director/a: Núria Medina Casanovas
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Tots els drets reservats Except where otherwise noted, this item's license is described as Tots els drets reservats

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics