Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat de Ciències i Tecnologia
dc.contributor.author Gómez Berengueras, Jonathan
dc.contributor.author Badosa Samsó, Marc
dc.date.accessioned 2022-01-26T12:25:35Z
dc.date.available 2022-01-26T12:25:35Z
dc.date.created 2021-06
dc.date.issued 2021-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6989
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract Aquest treball de fi de grau es basa en el desenvolupament d’un videojoc de plataformes 2D, per a ordinador. El videojoc s’anomena “Vindicator”. En aquest document s’expliquen de manera detallada tots els processos, metodologies i eines emprades per a la creació del joc completament des de zero. El joc s’inspira en un món postapocalíptic on el jugador es posa a la pell de Vindicator, el protagonista d’aquesta història, amb l’objectiu de derrotar a l’antagonista, el malvat Downpour. El jugador ha de combatre amb diferents enemics, avançant el joc fins a arribar al refugi de Downpour. Començant per l’explicació de la planificació, portada a terme a l'inici, la metodologia utilitzada i les eines emprades durant el desenvolupament. Concloent aquest apartat es troben exposats amb detall tots els aspectes tècnics sobre el desenvolupament d’un videojoc. Aspectes que van des de la part més de lògica del videojoc fins als apartats més atractius visualment com el disseny i les animacions. Acabant amb la unió de tots els apartats utilitzant el motor gràfic de desenvolupament de videojocs anomenat Unity. L’objectiu principal i més important pel qual s'ha dut a terme aquest projecte, és el de conèixer i experimentar des de zero tots els aspectes relacionats amb el procés de creació d'un videojoc. El desenvolupament del projecte ha estat realitzat per ambdós, en Marc com a encarregat de l’apartat amb programació i en Jonathan com a creador de tot el contingut artístic del projecte. Tot i això, ambdós treballàvem amb equip, ja que saber com treballa l’altre company i que necessita, ens ha ajudat a desenvolupar millor i optimitzar la feina del projecte. Treballar amb sinergia, ha estat un aspecte clau en el desenvolupament. El resultat d’aquest projecte ha estat un videojoc estil Píxel Art, incloent-hi un bon disseny gràfic, un bon disseny de nivells i finalitzant amb una programació. es
dc.description.abstract This final degree project is based on the development of a 2D platform videogame playable in diferent devices such as personal computers. The videogame is called “Vindicator”. This document contains a detailed explanation of all the proccesses, metodology and tools used during the whole proces. The game is inspired in a post-apocaliptic world, where the player takes the role of Vindicator, the main character of this history, with the objective of defeating the antagonist character, the evil Downpour. The player has to fight diferent enemies in order to advance and being able to reach Downpour’s den. Starting with an explanation about the planificaction, done at the start of the development, with the online tool Team Gantt, as well as an explanation of the metodology and tools used during the procces. Ending this section there is a detailed explanation of all the technical aspecs of videogame developing. Aspects going from the more logical part of it, to the most isual appeling such as the graphical design and animations. Finally joining thoose aspects using Unity a videogame developing engine. The main and most important goal of the project, was to experience and get to know all the aspects involved in the development of a complete videogame. This project was made by us both, Marc was in charge of the logical and programming part, while Jonathan focused more on all the artistic aspects of the project. Even so, we worked like a team, because we both know the capacities and demands of each other, we were able to collaborate and optimize all the work we had to do. Working with a good synergy has been a key aspect of the development. The result of this project has been a complete videogame, envolving a good graphical and level design, ending with a modular programming able to add functionalitites in a fast and easy way. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 73 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Videojocs es
dc.subject.other 2D es
dc.subject.other Unity es
dc.subject.other Photoshop es
dc.subject.other Píxel Art es
dc.title Vindictator es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques