DSpace/Dipòsit Manakin

Pla de màrqueting: new brand line de la marca Magnum

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Molist Gomez, Alfons
dc.date.accessioned 2022-01-27T10:27:40Z
dc.date.available 2022-01-27T10:27:40Z
dc.date.created 2021-05
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6999
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract Magnum és una marca de gelats que forma part de la companyia Frigo (Heartbrand) especialitzada en gelats de vainilla recoberts de xocolata, tot i que al llarg dels anys, han anat innovant llançant noves varietats de productes per a satisfer els paladars més sofisticats en el món dels gelats. Tot i els esforços del mercat per desestacionalitzar el consum de gelat, és evident que, durant l’època més freda de l’any mai s’arribaran a consumir la mateixa quantitat de gelat que a l’estiu. Per aquest motiu, he executat aquest pla de màrqueting per una nova línia de bombons Magnum. Amb aquest nou producte, la marca podrà augmentar les seves vendes a l’hivern, potenciant d’aquesta manera la imatge de marca intentant que s'associï amb el món del plaer derivat de la xocolata i no només amb els gelats. El que volem aconseguir amb aquest pla de màrqueting és introduir-nos en el mercat dels bombons a Espanya per aconseguir majors beneficis econòmics per a la marca Frigo com pel grup Unilever. Volem aconseguir una quota del 10% del total del mercat i que la població associï el nou producte amb la marca Magnum. Per arribar a la creació d’aquest nou producte, ha estat necessària una bona recerca, tant en l’àmbit intern com extern per analitzar tots els elements que envolten al producte i a la marca i extreure unes hipòtesis que ens han portat al disseny d’aquest producte. Per assolir els objectius que ens hem plantejat en aquest pla de màrqueting hem dissenyat un seguit d’accions, per donar a conèixer el producte, crear interès en tastar-lo i incentivar a la compra. Totes aquestes accions tindran un pressupost estimat de 3.431.000 €. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 121 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Publicitat es
dc.subject.other Empreses -- Creació es
dc.subject.other Aliments -- Indústria i comerç es
dc.title Pla de màrqueting: new brand line de la marca Magnum es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques