DSpace Repository

How eTwinning projects enhance children’s motivation on English Language Learning

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Vilà Vendrell, Marina
dc.date.accessioned 2022-01-27T12:09:52Z
dc.date.available 2022-01-27T12:09:52Z
dc.date.created 2022-01-14
dc.date.issued 2022-01-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7005
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract The aims of this dissertation are to explore the effects of eTwinning, an innovative way of cooperative learning. In line with this, the present study explores the ways in which eTwinning projects may enhance students’ motivation on learning English. A qualitative research design is preferred in order to compare the level of motivation between children participating in an eTwinning project and children that do not and to explore the experience of a Catalan school involved in an eTwinning project together with several European partners es
dc.description.abstract L’objectiu d’aquest treball és explorar els afectes que tenen els projectes eTwinning en la motivació per aprendre anglès dels nens i nenes de primària. Amb aquest propòsit, es presenta un estudi qualitatiu que parteix dels resultats extrets de la revisió de documents, de qüestionaris i de l’observació directa dels infants durant l’execució d’un projecte eTwinning. Els qüestionaris, d’una banda, ens serveixen per comparar les respostes d’un grup d’estudiants de 5è de primària del Col·legi Sant Josep de Navàs, partícips d’un projecte eTwinning titulat “4everwild”, amb les d’un grup d’estudiants també de 5è de l’Escola Riu d’Or de Santpedor, que aprenen anglès seguint una metodologia tradicional. D’altra banda, l’observació de diverses activitats part del projecte europeu “4everwild” ens permet analitzar profundament el comportament, actituds i nivell de motivació de nens i nenes involucrats en un eTwinning. Per acabar, els resultats són comparats amb les teories sobre la relació dels projectes eTwinning i la motivació i s’extreuen conclusions. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 52 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Motivació es
dc.subject.other Aprenentatge es
dc.subject.other ETwinning es
dc.subject.other Aprenentatge cooperatiu es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament es
dc.title How eTwinning projects enhance children’s motivation on English Language Learning es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Tots els drets reservats Except where otherwise noted, this item's license is described as Tots els drets reservats

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics