DSpace/Dipòsit Manakin

Dealing with intercultural competence in eTwinning projects

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Barrio Torres, Pablo
dc.date.accessioned 2023-02-02T13:19:21Z
dc.date.available 2023-02-02T13:19:21Z
dc.date.created 2022-05-08
dc.date.issued 2022-05-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7184
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract Aquest document pretén analitzar com eTwinning millora la interculturalitat a les classes d'anglès com a llengua estrangera. A través d'aquesta recerca, s'ha dissenyat un marc teòric per establir les bases que han ajudat a analitzar, comparar i contrastar totes les dades obtingudes a través de les diferents observacions, qüestionaris i entrevistes realitzades. En el marc teòric es poden trobar totes les perspectives i enfocaments teòrics sobre l'ensenyament de la llengua i la cultura, eTwinning i tots dos temes combinats. Les diferents observacions pretenen observar quin era el nivell de consciència cultural i quina era la perspectiva d'ensenyament lingüístic cultural seguit en les diferents sessions. Els qüestionaris i entrevistes realitzats també pretenien proporcionar dades específiques sobre si eTwinning és una eina útil per treballar aspectes culturals i si la cultura és rellevant en els projectes eTwinning. Comparant tots els resultats obtinguts en l'estudi, es pot determinar que eTwinning és una bona eina per treballar aspectes culturals, però si el projecte se centra en aquest tema. Molts docents pensen que el simple fet de connectar amb altres cultures fa que aquesta situació augmenti i millori la competència cultural dels alumnes. En general, depèn de com es dissenyi el projecte i quins siguin els objectius principals del mateix. es
dc.description.abstract This document aims to analyse how eTwinning enhances interculturality in English as a Foreign Language lessons. Through this research, a theoretical framework has been designed to settle out the basis that helped to analyse, compare, and contrast all the data obtained via the different observations, questionnaires and interviews done. All the theoretical perspectives and approaches to teaching language and culture that are found in the theoretical framework, eTwinning and both topics combined. The different observations aimed to observe the level of cultural awareness and the cultural-linguistic teaching perspective followed in the different sessions. The questionnaires and interviews also aim to provide specific data about whether eTwinning is a useful tool to work on cultural aspects and if culture is relevant in eTwinning partnership projects. Comparing all the results obtained in the study, it can be determined that eTwinning is a valuable tool to work on cultural aspects, but if the project is focused on that issue. Numerous teachers think that the simple fact of connecting with other cultures means that this situation will increase and improve the students' cultural competence. It depends on how the project is designed and what its main objectives are. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 76 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament -- Estudiants estrangers es
dc.subject.other Llengua i ensenyament es
dc.subject.other Interculturalitat es
dc.title Dealing with intercultural competence in eTwinning projects es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques