DSpace/Dipòsit Manakin

Experiència educativa d’un infant amb Paràlisi Cerebral i síndrome d’Asperger a l’escola ordinària

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Tobias i Soler, Júlia
dc.date.accessioned 2023-02-02T13:39:55Z
dc.date.available 2023-02-02T13:39:55Z
dc.date.created 2022-05
dc.date.issued 2022-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7186
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract L’alumnat que conforma un grup-classe d’una l’escola ordinària ha de ser el reflex de la societat en la qual vivim. Els centres educatius han de vetllar perquè entre les noves generacions es promoguin valors d’igualtat, tolerància i respecte. És per aquest motiu que és important que a les escoles hi hagi molta diversitat quant a perfils d'alumnat, perquè aquests convisquin i es relacionin entre ells. L’educació inclusiva té com a objectiu una escola per a tothom, independentment de les necessitats educatives de cadascú. En aquest treball de fi de grau es té la intenció d’exposar la vivència d’un infant amb necessitats educatives especials derivades de Paràlisi Cerebral i amb síndrome d’Asperger, a una escola ordinària durant l’etapa d’educació primària. es
dc.description.abstract The students that make up a group-class in a mainstream school should be the reflection of the society in which we live. Educational centers must ensure that values of equality, tolerance and respect are promoted among the new generations. For this reason, it is of high importance for mainstream schools to have a lot of diversity, because pupils live together and relate to each other. Inclusive education aims at a school for everyone, regardless of the educational needs of each student. In this Final Degree Project, the intention is to expose the experience of a child with special educational needs, more specifically diagnosed with Cerebral Palsy and Asperger syndrome, in a mainstream school during the primary education stage. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 125 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Asperger, Síndrome d' es
dc.subject.other Paràlisi cerebral es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.title Experiència educativa d’un infant amb Paràlisi Cerebral i síndrome d’Asperger a l’escola ordinària es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques