L’objectiu principal d’aquest estudi és avaluar l’efecte de treballar conjuntament les Matemàtiques i l’Educació Física respecte a l’aprenentatge i la motivació dels continguts de les dues àrees. Per tal d’assolir-lo, s’han dissenyat dues intervencions, per a infants de 3r d’Educació Primària, una on només es desenvolupen continguts ...»»»»
L’objectiu principal d’aquest estudi és avaluar l’efecte de treballar conjuntament les Matemàtiques i l’Educació Física respecte a l’aprenentatge i la motivació dels continguts de les dues àrees. Per tal d’assolir-lo, s’han dissenyat dues intervencions, per a infants de 3r d’Educació Primària, una on només es desenvolupen continguts d’Educació Física (Grup Control) i una segona on es porten a la pràctica els mateixos continguts juntament amb d’altres de l’àrea de les Matemàtiques (Grup Experimental). Alhora que s’ha passat un qüestionari PRE i un qüestionari POST, obtenint una mostra total de 94 respostes, per a analitzar la motivació i aprenentatge dels dos grups d’infants. La principal conclusió a la qual s’ha pogut arribar ha estat que el grup experimental, que ha dut a terme continguts de les dues àrees de coneixement, ha augmentat més la motivació i aprenentatge dels continguts d’Educació Física i Matemàtiques, respecte al grup control.^^^^
The main objective of this study is to evaluate the effect of working together Mathematics and Physical Education, regarding the learning and the motivation of contents of the two areas. In order to achieve it, two interventions have been designed for children of the 3rd grade of Primary Education. The first one with contents of ...»»»»
The main objective of this study is to evaluate the effect of working together Mathematics and Physical Education, regarding the learning and the motivation of contents of the two areas. In order to achieve it, two interventions have been designed for children of the 3rd grade of Primary Education. The first one with contents of Physical Education (Control Group) and the second one with the same contents along with contents of Mathematics (Experimental Group). Meanwhile, PRE and POST questionnaires were distributed, obtaining 94 answers, to analyze the motivation and learning of the two groups of children. The main conclusion reached, is that the Experimental Group, who has carried out contents of the two areas of knowledge, has increased more the motivation and learning of the contents of Physical Education and Mathematics, compared to the Control Group.^^^^