Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació |
|
dc.contributor.author |
Algarra Lamarca, Sergi |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-07T19:36:35Z |
|
dc.date.available |
2023-02-07T19:36:35Z |
|
dc.date.created |
2022 |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/7217 |
|
dc.description |
Curs 2021-2022 |
es |
dc.description.abstract |
El mercat de la cosmètica està vivint una revolució en tots els sentits. Tot el que
abans era segur ara ho deixa de ser per donar pas a noves tendències i
oportunitats. D’aquí a que de les mes populars siguin les tendències de
productes genderless (sense gènere), veganes, sostenibles, eco...
És precisament el que es troba dins d’aquest treball final de grau: un llançament
d’un cosmètic genderless per una marca reconeguda en el panorama espanyol,
i no tant espanyol: Freshly Cosmetics. Es proposen prototips de productes i
accions, sent una performance d’impacte l’eix vertebrador de tota la
comunicació del producte i en general de la marca. Aquest llançament implica
per la marca un canvi en la forma de comunicar-se i d’arribar al seu públic, els
actuals i els nous creats arrel del llançament. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
76 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
Cosmètics -- Indústria i comerç |
es |
dc.subject.other |
Comunicació en màrqueting |
es |
dc.subject.other |
Publicitat |
es |
dc.title |
Llançament d'una línia de productes de cosmètica vegana i genderless per Freshly Cosmetics |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons