Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries
dc.contributor.author Crespo Iglesias, Magali
dc.contributor.author Ortega Garcia, Albert
dc.date.accessioned 2023-03-15T10:17:26Z
dc.date.available 2023-03-15T10:17:26Z
dc.date.created 2022-06
dc.date.issued 2022-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7352
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract En aquest document es mostra la creació, disseny i desenvolupament de See you soon, un videojoc 2D multiplataforma, en estil píxel art. Utilitzant el motor de jocs Unity, i el software de disseny Aseprite. Crear un videojoc des de zero no és una tasca fàcil, requereix molt de temps i esforç, per això hem dividit la feina en la part de disseny, realitzada per la Magalí Crespo, i la part d'implementació i programació, que l'ha realitzat l'Albert Ortega. En el nostre cas hi hem afegit molt més valor al projecte, ja que hem volgut sortir del tradicional joc amb història de fantasia i final feliç, i utilitzar el nostre joc perquè el jugador ho passi bé, però també aprengui sobre els estats psicològics pels que passa una persona dins les etapes del dol. A través del joc narrem la història del personatge, que anirà passant per les diferents etapes fins a superar el dol. Amb aquest joc, i com s'ha fet en altres, volem mostrar aquest valor psicològic, i a la vegada educar sobre el procés que passem dins del dol i que és possible superar-ho. Dins d'aquesta documentació es troba tot el procés de desenvolupament del videojoc: el benchmark o recerca de referents, el desenvolupament d'aquest, detallant la part de disseny de cada element del joc dissenyat per nosaltres, així com la seva implementació a Unity, el resultat final del videojoc, els enllaços d'interès i els diferents annexos per acabar de complementar la documentació. El resultat de tota la feina i temps que hi hem dedicat, ha sigut un videojoc amb un disseny molt característic, amb una àmplia gamma d'elements gràfics, colors, i varietats de mecàniques per tal d'aconseguir gaudir al màxim de l'experiència de joc. Esperem que en aquesta documentació trobeu de manera entenedora, il·lustrada, i detallada l'explicació de cada part de la creació del videojoc, i pugueu entendre, i fer-lo servir com a guia o font d'inspiració, per crear un videojoc d'aquest estil i característiques. es
dc.description.abstract This document explains the creation, the design and the development of See you soon, a multiplatform 2D video game, in pixel art style. Using the game engine Unity, and Aseprite, a design software. Creating a video game from scratch is not an easy task, it takes a lot of time and effort, that’s why we have divided the work into the design part, done by Magalí Crespo, and the implementation and programming part, which was done by Albert Ortega. In our case we added much more value to the project, as we wanted to avoid the traditional game with a happy fantasy and final story, and use our game to make the player have a good time, but also to learn about psychological states of mind of a person that’s living the different mourning stages. Throughout the game, we tell the story of the main character, who goes through the different stages to overcome the mourning. With this game we want to show this psychological value, and at the same time educate about the process that we are going through in the mourning and that it is possible to overcome it. This document describes the entire development process of the videogame:the benchmarking, the development of the videogame, the design of each element of the game, as well as its implementation in Unity, the final result of the game, the external references used, and the annexes that complete the documentation. The result of all the work and time we've spent on it, has been a very characteristic game with a wide range of graphics elements, colors, and varieties of mechanics in order to get the best game experience. We hope that in this documentation you will find an understanding, enlightened, and detailed explanation of each part of the videogame's creation, and you can understand and use it as a guide or source of inspiration, to create a video game with a similar style and features. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 77 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Videojocs -- Disseny es
dc.subject.other Píxel Art es
dc.subject.other 2D es
dc.title See you soon es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques