DSpace Repository

L'educació emocional dins l'aula de música de secundària

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.author Sesé Genís, Alba
dc.date.accessioned 2024-01-09T13:50:24Z
dc.date.available 2024-01-09T13:50:24Z
dc.date.created 2023-05-17
dc.date.issued 2023-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7602
dc.description Curs 2022-2023 es
dc.description.abstract Aquesta investigació s’endinsa en el coneixement de l’educació emocional, els seus beneficis i la seva aplicació pràctica dins les aules d’educació secundària, amb l’objectiu de crear un seguit d’activitats que es puguin realitzar dins l’aula de música per a treballar ambdues matèries de manera transversal i crear instruments d’avaluació per valorar els resultats i l’efectivitat d’aquestes. PARAULES CLAU: Intel·ligència emocional, educació emocional, benestar a l’aula, resolució de conflictes, desenvolupament, adolescència, activitats, avaluació. es
dc.description.abstract Esta investigación se adentra en el conocimiento de la educación emocional, sus beneficios y su aplicación práctica en las aulas de educación secundaria, con el objetivo de crear una serie de actividades que se puedan realizar en el aula de música para trabajar ambas materias de forma transversal y crear instrumentos de evaluación para valorar los resultados y la efectividad de éstas. PALABRAS CLAVE: Inteligencia emocional, educación emocional, bienestar en el aula, resolución de conflictos, desarrollo, adolescencia, actividades, evaluación. es
dc.description.abstract This research delves into the knowledge of emotional education, its benefits and its practical application in secondary education classrooms, with the aim of creating a series of activities that can be carried out in the classroom music to work on both subjects in a transversal way and create evaluation instruments to assess the results and effectiveness of these. KEYWORDS: Emotional intelligence, emotional education, wellness in the classroom, conflict resolution, development, adolescence, activities, assessment. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 94 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Educació emocional es
dc.subject.other Intel·ligència emocional es
dc.subject.other Música -- Educació secundària obligatòria es
dc.title L'educació emocional dins l'aula de música de secundària es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Tutor: Joaquim Salinas Gómez
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics