DSpace Repository

Traducció i Interpretació: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
dc.contributor Universitat Autònoma de Barcelona
dc.contributor.author Romero Ramos, Lupe
dc.date.accessioned 2024-03-06T10:39:02Z
dc.date.available 2024-03-06T10:39:02Z
dc.date.created 2024-03-06
dc.date.issued 2023
dc.identifier.isbn 978-84-09-44332-1
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7832
dc.description.abstract La Traducció i Interpretació és una disciplina que tot i estar fortament feminitzada, les posicions de poder i els reconeixements professionals solen estar copats per homes. I pel que fa a l’exercici de la professió, sovint no es posa prou atenció als biaixos (in)conscients dels i les traductors/es. La Guia per a una docència universitària amb perspectiva de gènere de Traducció i Interpretació ofereix propostes, exemples de bones pràctiques, recursos docents i eines de consulta que permeten transversalitzar la perspectiva de gènere en totes les etapes del procés traductor en els actuals graus i màsters de la disciplina. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 71 p. es
dc.language.iso cat es
dc.publisher Xarxa Vives d'Universitats es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Traducció i interpretació es
dc.subject.other Igualtat entre els sexes es
dc.subject.other Docència es
dc.subject.other Recerca es
dc.title Traducció i Interpretació: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere es
dc.type info:eu-repo/semantics/book es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics