Repositorio Dspace

Learning English through music boxes in Early Childhood Education

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Comellas Ortega, Júlia
dc.date.accessioned 2024-05-08T11:53:10Z
dc.date.available 2024-05-08T11:53:10Z
dc.date.created 2023-05-12
dc.date.issued 2023-05-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7885
dc.description Curs 2022-2023 es
dc.description.abstract The purpose of this study is to analyze the acquisition of receptive and productive vocabulary in English among a group of very young learners. Children were tested through a pre-test, post-test, and a delayed post-test, before and after a didactic intervention where vocabulary was introduced through music boxes, a strategy that combined music and storytelling. Results showed that receptive knowledge benefited more than productive knowledge, and that there are several influential factors to learning words in a second language. Keywords: English vocabulary acquisition, receptive and productive vocabulary, very young learners, music boxes. es
dc.description.abstract L’objectiu d’aquest estudi és analitzar l’adquisició de vocabulari receptiu i productiu en anglès entre un grup d’Educació Infantil. Els infants es van sotmetre a un pretest, un posttest i un posttest diferit abans i després d’una intervenció didàctica on el vocabulari es va introduir a través de capsetes de música, una estratègia que va combinar música i narració. Els resultats van mostrar que el coneixement receptiu va beneficiar-se’n més que el productiu i que hi ha diversos factors que influeixen en l’aprenentatge de paraules en una segona llengua. Paraules clau: adquisició de vocabulari en anglès, vocabulari receptiu i productiu, Educació Infantil, capsetes de música. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 38 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Anglès -- Aprenentatge es
dc.subject.other Educació infantil es
dc.subject.other Música en l'ensenyament es
dc.title Learning English through music boxes in Early Childhood Education es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar en RIUVic


Búsqueda avanzada

Listar

Estadísticas