Registro sencillo
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia |
|
dc.contributor.author |
Comellas Ortega, Júlia |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-08T11:53:10Z |
|
dc.date.available |
2024-05-08T11:53:10Z |
|
dc.date.created |
2023-05-12 |
|
dc.date.issued |
2023-05-12 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/7885 |
|
dc.description |
Curs 2022-2023 |
es |
dc.description.abstract |
The purpose of this study is to analyze the acquisition of receptive and productive
vocabulary in English among a group of very young learners. Children were tested
through a pre-test, post-test, and a delayed post-test, before and after a didactic
intervention where vocabulary was introduced through music boxes, a strategy that
combined music and storytelling. Results showed that receptive knowledge benefited
more than productive knowledge, and that there are several influential factors to learning
words in a second language.
Keywords: English vocabulary acquisition, receptive and productive vocabulary, very
young learners, music boxes. |
es |
dc.description.abstract |
L’objectiu d’aquest estudi és analitzar l’adquisició de vocabulari receptiu i productiu en
anglès entre un grup d’Educació Infantil. Els infants es van sotmetre a un pretest, un
posttest i un posttest diferit abans i després d’una intervenció didàctica on el vocabulari
es va introduir a través de capsetes de música, una estratègia que va combinar música i
narració. Els resultats van mostrar que el coneixement receptiu va beneficiar-se’n més
que el productiu i que hi ha diversos factors que influeixen en l’aprenentatge de paraules
en una segona llengua.
Paraules clau: adquisició de vocabulari en anglès, vocabulari receptiu i productiu,
Educació Infantil, capsetes de música. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
38 p. |
es |
dc.language.iso |
eng |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
Anglès -- Aprenentatge |
es |
dc.subject.other |
Educació infantil |
es |
dc.subject.other |
Música en l'ensenyament |
es |
dc.title |
Learning English through music boxes in Early Childhood Education |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Texto completo de este documento
Registro sencillo
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons