DSpace/Dipòsit Manakin

How to apply a neuroeducational program to teach English in the stage 3-6 at an ordinary classroom?

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Ramírez Villanueva, Carla
dc.date.accessioned 2024-05-13T12:51:57Z
dc.date.available 2024-05-13T12:51:57Z
dc.date.created 2023-05-12
dc.date.issued 2023-05-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7899
dc.description Curs 2022-2023 es
dc.description.abstract This final degree project supports the creation of a neuroeducational program unit called HERVAT, which aims to facilitate the learning of a second language (L2) from 3 to 6 years old children in an EFL classroom. The program consists of six-point interventions, and it is designed to be accessible to a wide range of learners. The program is grounded on the latest research in neuroscience and linguistics, and it is based on the Neurolinguistic Approach (NLA), which is a new paradigm for the teaching and learning of communication. The program was designed to be engaging and interactive, and it incorporated technology to enhance the learning experience. The study will employ a pretest-posttest control group design to investigate the effect of the HERVAT program. The program intends to offer educators an alternative to help young children learn a second language and it may contribute to the development of more effective and inclusive educational practices. es
dc.description.abstract Aquest treball de fi de grau dóna suport a la creació d'una unitat de programació neuroeducativa anomenada HERVAT, que pretén facilitar l'aprenentatge d'una segona llengua (L2) amb nens i nenes de 3 a 6 anys en una aula d'EFL. El programa es basa en intervencions de sis punts i està dissenyat per ser accessible a una àmplia gamma d'alumnes. El programa es basa en les darreres investigacions en neurociència i lingüística, i es basa en l'Enfocament Neurolingüístic (NLA), que és un nou paradigma per a l'ensenyament i l'aprenentatge de la comunicació. El programa va ser dissenyat per ser atractiu i interactiu, i va incorporar tecnologia per millorar l'experiència d'aprenentatge. L'estudi emprarà un disseny de grup de control pretest-postest per investigar l'efecte del programa HERVAT. El programa pretén oferir als educadors una alternativa per ajudar els nens petits a aprendre una segona llengua i pot contribuir al desenvolupament de pràctiques educatives més efectives i inclusives. Paraules clau: Neuroeducació, Neurociència, Anglès com a llengua estrangera, Programa HERVAT, Joves aprenents. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 55 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Anglès -- Educació infantil es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.subject.other Neurociències es
dc.title How to apply a neuroeducational program to teach English in the stage 3-6 at an ordinary classroom? es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques