DSpace/Dipòsit Manakin

Anàlisis de la incorporació d'un projecte d'educació emocional en un centre educatiu

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Genoher Montalban, Anna
dc.date.accessioned 2024-06-03T11:55:15Z
dc.date.available 2024-06-03T11:55:15Z
dc.date.created 2023-05-30
dc.date.issued 2023-05-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7940
dc.description Curs 2022-2023 es
dc.description.abstract Aquest projecte té com a objectiu principal analitzar el desenvolupament i la incorporació d’un projecte d’educació emocional en un centre d’educació Infantil i Primària. Així doncs, es realitza una recerca des del moment de la proposta del procés fins a l’actualitat, per a poder valorar quines fases han seguit, quines han sigut les seves necessitats principals i arran d’aquestes necessitats quins objectius s’han proposat per poder iniciar la planificació del projecte i posar-ho en marxa. Així mateix, es valoren la concepció de l’educació emocional i l’impacte que té l’educació emocional en els alumnes. Per a poder dur a terme aquest estudi, s'ha dut a terme un estudi de cas a través de tres entrevistes a l'assessora, a la coordinadora de l'equip de pla de millora i del centre i a una mestra i una observació a l'aula. Els resultats obtinguts ens mostren que treballar l'educació emocional a l'escola millora el benestar emocional i social i contribueix el desenvolupament integral dels alumnes. Així mateix, la implicació de les famílies és necessari, ja que la responsabilitat educativa és compartida. Paraules clau: educació emocional, competències emocionals, convivència, benestar emocional i social, prevenció. es
dc.description.abstract The main objective of this project is to analyze the development and incorporation of an emotional education project in an Early Childhood and Primary school. Thus, a research is carried out from the moment of the proposal of the process until nowadays, in order to be able to evaluate which phases have been followed, which have been the main needs and from these needs, which objectives have been proposed in order to start the planning of the project and put it into action. Likewise, the conception of emotional education and the impact that emotional education has on students is valued. In order to carry out this study, a case study has been carried out through three interviews with the evaluator, the coordinator of the classroom and center team and a teacher, and a classroom observation. The results obtained show that working on emotional education at school improves emotional and social well-being and contributes to the integral development of the students. Likewise, the involvement of families is necessary so that educational responsibility is shared. Key words: emotional education, emotional competences, coexistence, emotional and social well-being, prevention. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 97 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Benestar -- Aspectes psicològics es
dc.subject.other Educació emocional -- Educació infantil es
dc.subject.other Educació emocional -- Educació primària es
dc.title Anàlisis de la incorporació d'un projecte d'educació emocional en un centre educatiu es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques