DSpace/Dipòsit Manakin

La importància dels touchpoints en el customer journey en centres d'entrenament personal

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Garcia Santamaria, Roc
dc.date.accessioned 2024-06-24T14:41:30Z
dc.date.available 2024-06-24T14:41:30Z
dc.date.created 2023-05-30
dc.date.issued 2023-05-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/8039
dc.description Curs 2022-2023 es
dc.description.abstract Aquest treball de recerca pretén investigar els touchpoints més importants en el customer journey en centres d’entrenament personal. El centre d’entrenament personal ha d’obtenir el màxim control possible dels seus serveis i això implica conèixer tots els elements que conformen els punts de contacte en els centres fitness. En aquest treball mostrem quins són els punts de contacte més rellevants i que s’han de tenir en compte durant el customer journey o també anomenat viatge del client en centres d’entrenament personal. L’estudi s’ha realitzat a través d’una metodologia mixta. Un total de setanta usuaris van participar en la recerca com a mostra d’estudi , tots ells havien realitzat mínim un entrenament personal. L’ànalisi estadística mostra que els tres punts de contacte amb més importància en centres d’entrenament personal són ; l’explicació dels exercicis , la personalització dels exercicis i la comunicació amb l’entrenador . Si ens centrem en els elements que componen tots els punts de contacte de la recerca els tres més importants han sigut client-treballador , interacció amb el producte i el procés de l’entrenament personal. Paraules claus: Punts de contacte , customer journey , centres d’entrenament personal. es
dc.description.abstract This research work aims to investigate the most important touchpoints in customer journey in personal training centers. The personal training center must obtain as much control as possible from its services and this involves knowing all the elements that make up the touchpoints in the fitness centers. In this work , we show which touchpoints are the most relevant and which must be taken into account during customer journeys in personal training centers. The study has been conducted through a mixed methodology. Seventy users participated in the research as a study sample , all of whom had performed minimal personal training. Statistical analysis shows that the three most important touchpoints in personal training centers are ; explanation of exercises , customizations of exercises and communication with the trainer. If we focus on the elements that make up all the research touchpoints , the three most important have been client - worker , product interaction and the personal training process. Keywords : Touchpoints , customer journey , personal training center. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 55 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Centres de condicionament físic es
dc.subject.other Relacions amb els clients es
dc.title La importància dels touchpoints en el customer journey en centres d'entrenament personal es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques