Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia |
|
dc.contributor.author |
Sala Pujol, Irene |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-25T10:22:39Z |
|
dc.date.available |
2024-06-25T10:22:39Z |
|
dc.date.created |
2023-05-08 |
|
dc.date.issued |
2023-04-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/8048 |
|
dc.description |
Curs 2022-2023 |
es |
dc.description.abstract |
Paraules clau: Autoconcepte; autoestima; suport; rendiment acadèmic; universitat
L'objectiu d'aquest treball és comprovar si hi ha relació entre l'autoconcepte acadèmic i el rendiment universitari. Més concretament, s'han avaluat diferents factors categoritzats en quatre dimensions: acadèmica, emocional, familiar i social; i de com aquests factors poden potenciar o perjudicar el rendiment en qüestió. L'estudi s'ha dut a terme a la Universitat de Vic (UVic-UCC) amb 76 estudiants que actualment cursant el Grau en Psicologia. Per a obtenir la informació s'ha utilitzat una adaptació del test Autoconcepte forma 5 (AF5) i una entrevista estructurada complementària. Els resultats comproven la principal hipòtesi, ja que un autoconcepte positiu indica cap a la direcció d'un rendiment universitari alt. Finalment, es reflexiona sobre la potenciació de l'autoconcepte acadèmic a les aules universitàries. |
es |
dc.description.abstract |
Keywords: Autoconcept; self-esteem; support; academic performance; university.
Abstract: The aim of this work is to examine if there is a connection between academic self-concept and academic performance. In more detail, different factors categorized intro four dimensions: academic, emotional, family, social; and how these factors can enhance or impair academic performance. The study was carried out at the University of Vic (UVic-UCC) with 76 students studying for a degree in Psychology. To obtain the information, an adaptation of the Self-concept Test Form 5 (AF5) and a complementary structured interview were used. The results sustain the main hypothesis since a positive self-concept indicates a high academic performance. Finally, reflections are offered regarding the empowerment of academic self-concept in university classrooms. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
60 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Autoconcepte |
es |
dc.subject.other |
Autoestima |
es |
dc.subject.other |
Rendiment escolar |
es |
dc.subject.other |
Estudiants universitaris -- Psicologia |
es |
dc.title |
L'autoconcepte acadèmic en estudiants de la Universitat de Vic |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple