DSpace Repository
Search
català
español
English
Home
→
Docència
→
Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search
Filters
Use filters to refine the search results.
Current Filters:
Author
Center
Subject
Date issued
Content type
Language
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
Author
Center
Subject
Date issued
Content type
Language
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
Author
Center
Subject
Date issued
Content type
Language
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
New Filters:
Author
Center
Subject
Date issued
Content type
Language
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
Showing 10 out of a total of 20 results for community: Docència.
(1.303 seconds)
Now showing items 1-10 of 20
1
2
Next Page
Sort Options:
Relevance
Title Asc
Title Desc
Issue Date Asc
Issue Date Desc
Results Per Page:
5
10
20
40
60
80
100
La gamificació en el punt de mira: anàlisi dels efectes sobre l'alumnat d'una experiència gamificada hibridada amb aprenentatge cooperatiu
Iniesta Pizarro, Marc
(
2020-06-05
)
El coneixement gramatical a partir de l'ús de la llengua i la reflexió: categories gramaticals
Abellán Cartró, Núria
(
2020-06-02
)
Aplicació d'una metodologia tradicional versus metodologia híbrida entre gamificació i educació esportiva: efectes en la motivació i la futura intenció de pràctica
Cuenca Arniges, Hèctor
(
2020-06
)
L'ensenyament de les modalitats dialectals de la llengua espanyola i el foment d'actituds lingüístiques positives entre l'alumnat
Piqué Salvatella, Genís
(
2020-06-04
)
Hibridació del model pedagògic de responsabilitat personal i social i la gamificació, per fomentar les competències bàsiques transversals i els hàbits de vida saludables
Osete Santamaria, Anna
(
2020-06-02
)
Adapting Agazzi sisters' theory to the learning of English as a foreign language in an early years classroom, vocabulary acquisition in Agazzi and conventional class methodologies
Hidalgo Baz, Mar
(
2020-05-15
)
The effectiveness of TPR storytelling methodology in EFL for very young learners
Fernández Sardà, Elisabet
(
2020
)
The use of L1 in teaching in EFL preschool classes: a case study
Viñas Arumí, Alba
(
2020-05
)
Teaching English to very young learners through Montessori and Decroly methods
Comajoan Compte, Laura
(
2020-05
)
Improving pronunciation on primary education through CLIL methodology: teacher's perception
Pozo Fuentes, Paula
(
2020-05
)
Now showing items 1-10 of 20
1
2
Next Page
Sort Options:
Relevance
Title Asc
Title Desc
Issue Date Asc
Issue Date Desc
Results Per Page:
5
10
20
40
60
80
100
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Community
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Filter by
Author
Abellán Cartró, Núria (1)
Agell i Mas, Maria (1)
Bellver Garcia, Sergi (1)
... View More
Contributor
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes (20)
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes (6)
Subject
Pràctiques pedagògiques (20)
Llengua segona -- Adquisició (8)
Anglès en l'ensenyament (5)
... View More
Date Issued
2020 (20)
Content Type
Bachelor thesis/Final Grade (14)
Master thesis (6)
Language
cat (10)
eng (9)
spa (1)