Repositorio Dspace
Buscar
català
español
English
Inicio
→
Docència
→
Buscar
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Buscar
Filtros
Use filtros para refinar sus resultados.
Filtros actuales:
Autor
Centro
Materia
Fecha
Tipo de contenido
Lengua
Contiene
Es
ID
No contiene
No es
No es ID
Autor
Centro
Materia
Fecha
Tipo de contenido
Lengua
Contiene
Es
ID
No contiene
No es
No es ID
Autor
Centro
Materia
Fecha
Tipo de contenido
Lengua
Contiene
Es
ID
No contiene
No es
No es ID
Nuevos filtros:
Autor
Centro
Materia
Fecha
Tipo de contenido
Lengua
Contiene
Es
ID
No contiene
No es
No es ID
Mostrando 10 de un total de 12 resultados de la comunidad: Docència.
(1.101 segundos)
Mostrando ítems 1-10 de 12
1
2
Página siguiente
Opciones de clasificación:
Relevancia
Título Asc
Título Desc
Fecha Asc
Fecha Desc
Resultados por página:
5
10
20
40
60
80
100
Gamification in CLIL lessons: creation and implementation of a vocabulary game specialized in natural sciences for EFL learners
Montells Rifà, Laura
(
2021-05-14
)
Learning english as a multicultural language in secondary school in Catalonia: textbook analysis and students’ perceptions
Castro Agudo, Naroa
(
2021-06-03
)
Effects of CLIL on the students’ motivation and learning of English as a foreign language
Riera Ventura, Laura
(
2021-05
)
Didactic Adaptations Needed to Successfully Teach EFL in a Pandemic Context: Teaching Speaking
Pratsobrerroca Pujol, Montserrat
(
2021-06
)
How is storytelling used and how influences the learning of English in early childhood education?
Fenoy Duran, Elisenda
(
2021-05
)
The interactive whiteboard (IWB) as a tool to improve English teaching methodologies through gamification in P5
Guix Verdaguer, Sabina
(
2021-05-14
)
An analysis of the reading activities in EFL coursebooks
Vilajuana Plans, Maria
(
2021-05
)
Immersion resources and activities in English for young learners on a CLIL proposal
Orive Ferré, Paula
(
2021-05
)
The use of extensive reading to promote children’s reading interest in EFL
Farrés Cabanas, Aina
(
2021-05
)
How does the type of routine influence children's English learning of numbers in Preschool Education?
Gámiz Molina, Carla
(
2021-05
)
Mostrando ítems 1-10 de 12
1
2
Página siguiente
Opciones de clasificación:
Relevancia
Título Asc
Título Desc
Fecha Asc
Fecha Desc
Resultados por página:
5
10
20
40
60
80
100
Listar
Todo DSpace
Comunidades y Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Esta comunidad
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Filtrar por
Autores
Castro Agudo, Naroa (1)
Farrés Cabanas, Aina (1)
Fenoy Duran, Elisenda (1)
... más
Centro
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes (12)
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes (3)
Materias
Anglès -- Ensenyament (12)
Llengua segona -- Adquisició (5)
Infants -- Escriptura (2)
... más
Fecha de publicación
2021 (12)
Tipo de contenido
Proyecto/Trabajo final de carrera o de grado (9)
Trabajo fin de máster/Trabajo de investigación (3)
Lengua
eng (12)