DSpace/Dipòsit Manakin

La Organización de eventos como estrategia identitaria y evocadora de imagen turística. Estudio de caso: Girona.Temps de flors

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor Universitat de Vic. Grup de Recerca en Traducció Audiovisual, Comunicació i Territori
dc.contributor.author Jiménez Morales, Mònika
dc.contributor.author San Eugenio Vela, Jordi de
dc.date.accessioned 2012-01-30T12:17:04Z
dc.date.accessioned 2012-03-30T10:58:24Z
dc.date.available 2012-01-30T12:17:04Z
dc.date.available 2012-03-30T10:58:24Z
dc.date.created 2009
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Jiménez Morales, Mónika ; San Eugenio Vela, Jordi de."La Organización de eventos como estrategia identitaria y evocadora de imagen turística. Estudio de caso: Girona.Temps de flors". A: Pasos: revista de turismo y patrimonio cultural, 2009, núm. 1, p. 73-84
dc.identifier.issn 1695-7121
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/1558
dc.format application/pdf
dc.format.extent 12 p.
dc.language.iso spa
dc.publisher Instituto Universitario de Ciencias Políticas y Sociales
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject.other Promoció turística
dc.subject.other Girona, Temps de Flors
dc.subject.other Imatge turística
dc.title La Organización de eventos como estrategia identitaria y evocadora de imagen turística. Estudio de caso: Girona.Temps de flors
dc.type info:eu-repo/semantics/article
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.type.version info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.indexacio Indexat a CARHUS+

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques