Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic |
|
dc.contributor |
Corral Marfil, José A. |
|
dc.contributor |
Morral Palacín, Noemí |
|
dc.contributor.author |
Font Companyó, Cristina |
|
dc.contributor.author |
Palomo Chinarro, Ana María |
|
dc.date.accessioned |
2012-05-16T07:21:46Z |
|
dc.date.available |
2012-05-16T07:21:46Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.isbn |
978-84-96998-51-3 |
|
dc.identifier.isbn |
978-84-92956-16-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/1824 |
|
dc.description.abstract |
CAS PRÀCTIC: El repte d'un museu del segle XXI és esdevenir un producte cultural i turístic d'àmbit internacional. El Museu Episcopal de Vic estudia i exhibeix una de les col·leccions de plàstica medieval més importants del món, així com una magnífica representació de l'evolució de l'art litúrgic i de les arts decoratives a Catalunya. Els projectes museològic, museogràfic i arquitectònic recents del MEV (pensats i desenvolupats entre els anys 1995 i 2002) han corregit comportaments arcais i han incidit en molts aspectes imprescindibles per aconseguir el repte esmentat abans. Tot i axí, el públic majoritari d'aquest museu és de procedència principalment catalana. |
ca_ES |
dc.description.abstract |
NOTA PEDAGÒGICA: A nivell general, un primer objectiu és que l'estudiant sigui capaç d'analitzar (conèixer la institució, identificar les causes del problema, etc.) i sintetitzar la informació facilitada. Un dels objectius essencials és posar en pràctica teories i models específics relacionats amb l'àmbit del turisme, la cultura i el marquèting. És a dir, es tracta de comprovar teories determinades en el món real, en aquest cas en el món del patrimoni i la cultura. Després del treball individual previ, és recomanable posar en comú les propostes individuals per resoldre el cas i debatre-les. L'objectiu final és que l'estudiant sigui capaç de prendre decisions i fer noevs propsotes de futur. És a dir, que sigui capaç de formular recomanacions sobre possibles accions i/o solucions que calgui seguir per resoldre la problemàtica descrita |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.publisher |
Cambra de Comerç de Barcelona ; Universitat de Vic |
ca_ES |
dc.relation.isformatof |
Reproducció digital del document publicat en format paper. |
|
dc.relation.ispartof |
José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctics reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010 |
|
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
ca_ES |
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
ca_ES |
dc.subject.other |
Empreses petites i mitjanes -- Planificació estratègica |
ca_ES |
dc.subject.other |
Museu Episcopal de Vic |
ca_ES |
dc.title |
Museu Episcopal de Vic. El repte del Museu Episcopal de Vic: esdevenir un producte cultural i turístic d'àmbit internacional |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bookPart |
ca_ES |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons