DSpace/Dipòsit Manakin

Consulteu Treballs de Fi de Grau per matèria "Construcció de marca (Màrqueting)"

Consulteu Treballs de Fi de Grau per matèria "Construcció de marca (Màrqueting)"

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Raja Font, Clàudia; Torres López, Sílvia; Vega Duran, Aïda (05-2020)
    La campanya que realitzarem es basarà en els pilars bàsics de comunicació de la marca; missió, visió i valors. En aquest cas, farem servir Nut com a referència perquè és una empresa jove en el mercat i fins ara no ha fet ...
  • Arboix Dunkel, Paula (03-2022)
    Black Girl Gamers és col·lectiu format per més de 7.000 dones negres d’arreu del món. Aquest va començar l’any 2015 amb un petit grup de facebook, que ha anat creixent gràcies a la passió pel gaming les ganes de generar ...
  • Moreso Iennaco, Narcís-Oriol (2022)
    La aparición de Internet supuso un cambio en la forma en que nos relacionamos, trabajamos, aprendemos, y consumimos. E hizo que muchos negocios tuvieran que cambiar su modelo hacia este mundo digital que se abría camino. Esta ...
  • Tornés Julià, Paula (05-2020)
    Aquest Treball de Fi de Grau consisteix d'una investigació sobre la marca persona en la indústria de la música. Dit estudi ha estat compost de dues parts, en primer lloc s'ha fet una recerca documental sobre què és ...
  • Castro Táboas, Paula (06-2015)
    El presente proyecto se centra en el análisis de la marca personal de la modelo Kate Moss, desde los inicios de su carrera en 1988 hasta la actualidad. El trabajo comienza con un marco teórico en el que se define el ...
  • Generó Rodríguez, Meritxell (05-2019)
    L’objectiu d’aquest Treball de Fi de Grau és crear una Marca Personal a través de la publicació d’una pàgina web personal. La finalitat és que en ella s’hi puguin recollir diferents projectes audiovisuals i de comunicació ...
  • Ganduxé Beltran, Clara; Silva Camacho, Marta (05-2022)
    Per a la realització del Treball de Final de Grau vam decidir escollir Flor del Delta, una marca catalana, poc coneguda dins el territori, però amb un gran potencial per explotar, gràcies a la gran qualitat del producte ...
  • Parareda Ripoll, Clàudia (05-2021)
    Així doncs, com a estudiant del grau de Màrqueting i Comunicació Empresarial, enfoco el meu treball de final de grau en l’elaboració d’un pla de màrqueting per al llançament d’una nova línia de producte de la marca ...
  • Diaz Serra, Nora (05-2020)
    En el següent projecte es proposa una nova marca territorial, en concret pel Delta de l’Ebre. El Delta de l’Ebre és una zona que forma part del territori de les Terres de l’Ebre, territori que comprèn les quatre comarques ...
  • Budí Cabezas, Alba; Valldaura Ocaña, Maria (05-2021)
    El proyecto que se encuentra tras estas páginas está diferenciado en dos claros apartados: en primer lugar, el marco teórico que delimita el nicho de mercado al que nos enfrentamos, y posteriormente, la parte práctica, ...
  • Vivanco Bonamusa, Naia (05-2020)
    La Conca de Tremp, ha estat un territori associat secularment a la vinya i al vi. Per la seva climatologia, orografia i geomorfologia, els conreus de la vinya, l’olivera i els cereals hi ha conviscut amb equilibri en el ...
  • Bosch Hurtado, Meritxell (2020)
    Este trabajo final de grado tratará sobre, la organización de un plan de comunicación completo para la marca San Saru. Es por ello, que dentro de este plan de comunicación 360º se van a definir las estrategias, herramientas, ...
  • Pena Fernández, Francisco Javier (2020)
    Els darrers anys estem vivint una revolució social on ens trobem amb una societat que cada cop és més conscient de la rellevància de la seva alimentació i l’impacte que té sobre la salut. S’estan despertant interessos i ...

Buscar al RIUVic


Llistar per