DSpace/Dipòsit Manakin

Anàlisi de les eines TIC utilitzades a tres escoles bressol per a relacionar-se i comunicar-se amb les famílies i elaboració d'una guia per a l'elecció d'eines TIC com a mitjà de relació

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Sanchez Garrote, Irene
dc.date.accessioned 2013-12-13T08:32:23Z
dc.date.available 2013-12-13T08:32:23Z
dc.date.created 2013-05-17
dc.date.issued 2013-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2580
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract A l’escola bressol el vincle entre equip educatiu i família és de gran importància i, en la societat canviant en la que vivim, és important cercar noves vies de comunicació. Aquesta recerca és un estudi de casos de l’ús de les TIC com a mitjà de comunicació entre escola i família a tres escoles bressol. Amb l’objectiu de descriure i analitzar aquestes eines s’utilitzen entrevistes, qüestionaris i anàlisi de documents com a instruments de recollida de dades. Els resultats mostren que les eines més utilitzades són el blog i el correu electrònic amb la funció d’informar a les famílies. Aquestes dades permeten identificar l’ús, la funció i els destinataris com a criteris necessaris per a escollir l’eina TIC més adient per a la relació família-escola d’un centre, i per elaborar una guia per a l’elecció d’eines TIC com a mitjà de relació entre els dos agents educatius. ca_ES
dc.description.abstract In the nursery school the link between educational team and family is very important and, in the rapidly changing society where we are currently living, is necessary to look for new ways of communication. This research is a case study about the use of ICT tools as a way of communication between school and family in three nursery schools. With the aim of describing and analyzing these tools we use interviews, questionnaires and analysis of documents. The results show that the tools which are more used are blogs and emails, with informative functions. This data allow us to identify the use, the purpose and the receivers as the necessary criteria for choosing the most appropriate ICT tool for family-school relationship in a center, and to develop a guide for the election of the most adequate ICT tool to use as a connection way between the two educational agents. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 155 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Família i escola ca_ES
dc.subject.other Escoles bressol ca_ES
dc.subject.other Tecnologia de la informació ca_ES
dc.subject.other Comunicació ca_ES
dc.title Anàlisi de les eines TIC utilitzades a tres escoles bressol per a relacionar-se i comunicar-se amb les famílies i elaboració d'una guia per a l'elecció d'eines TIC com a mitjà de relació ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques