Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic |
|
dc.contributor.author |
Juncà i Pujol, Albert |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-07T13:36:51Z |
|
dc.date.available |
2014-02-07T13:36:51Z |
|
dc.date.created |
2013 |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.isbn |
978-84-941644-5-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/2683 |
|
dc.description.abstract |
L’assignatura Projectes escolars d’educació física ha estat pensada per tal de ser avaluada a partir d’una proposta
d’avaluació formativa. Aquest fet afecta tant l’estructura de l’assignatura com les tasques que s’hi han anat
plantejant. A continuació s’exposa l’assignatura, la seva proposta d’avaluació i algunes consideracions presents
i futures que tenen la intenció d’afavorir el debat i la reflexió al voltant de la concreció de l’avaluació
formativa a les nostres assignatures. |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
6 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.publisher |
Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació |
ca_ES |
dc.rights |
(c) Universitat de Vic |
|
dc.rights |
Tots els drets reservats |
ca_ES |
dc.subject.other |
Avaluació formativa |
ca_ES |
dc.title |
El cas de l'assignatura projectes escolars d'educació física |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bookPart |
ca_ES |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
ca_ES |
Text complet d'aquest document
Registre simple