DSpace/Dipòsit Manakin

The pedagogical value of games and songs : The perceptions of teachers

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Casé Medina, Carla
dc.date.accessioned 2014-10-06T11:28:54Z
dc.date.available 2014-10-06T11:28:54Z
dc.date.created 2014-05-16
dc.date.issued 2014-05-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3351
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract Aquest estudi intenta explorar i descobrir les actituds i creences d’alguns mestres de llengua anglesa de Catalunya sobre la naturalesa dels jocs i les cançons, així com el paper que juguen en les seves aules per ensenyar l’anglès als infants. Les opinions dels mestres de llengua anglesa van ser recollides mitjançant un qüestionari que contenia preguntes sobre els jocs i les cançons i els resultats s’analitzen i s’exposen en aquest estudi. ca_ES
dc.description.abstract The present study is an attempt to explore and discover the attitudes and beliefs of some Catalan Primary English foreign language teachers about the nature of games and songs as well as the role that they play in their EFL classrooms to teach young learners. English language teachers’ opinions were collected through a questionnaire which contained statements about both topics, games and songs and the results were analyzed and exposed in the present study. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 38 p. ca_ES
dc.language.iso eng ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament ca_ES
dc.subject.other Jocs ca_ES
dc.subject.other Cançons ca_ES
dc.subject.other Educació primària ca_ES
dc.title The pedagogical value of games and songs : The perceptions of teachers ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques