DSpace/Dipòsit Manakin

“L’Emozione di conoscere e il desiderio di esistere”: Què és i com afecta la seva pràctica en el desenvolupament de l'autonomia de l'infant

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Molins Joaquin, Bruna
dc.date.accessioned 2014-10-06T15:11:38Z
dc.date.available 2014-10-06T15:11:38Z
dc.date.created 2014-05-16
dc.date.issued 2014-05-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3356
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract El treball que es presenta a continuació pretén fer un aprofundiment en la metodologia pedagògica “Emozione di conoscere e desiderio di esistere”, nascuda a Itàlia i usada com a referent en l’Educació Especial, amb la intensió de poder valorar de quina manera afecta la seva pràctica en el desenvolupament de l’autonomia de l’infant. Per fer-ho, s’ha fet un recull dels estudis més rellevants relacionats amb el mètode “Emozione di conocscere” i amb el concepte d’autonomia. Seguidament, s’ha fet una observació acurada per poder descriure la posada en pràctica d’un projecte basat en aquesta metodologia i analitzar com aquest intervé en desenvolupar dita competència en els alumnes. Tot això, emmarcat dins l’escenari de la “Scuola Elementare Pirazzini”, situada al centre – nord d’Itàlia. ca_ES
dc.description.abstract The work presented below aims to delve into the “Emozione di conoscere e desiderio di esistere” pedagogical methodology, born in Italy and used as a referent in Special Education, with the intention to be able to valuate in which way its practice affects to the child autonomy development. In order to research about that, it has been done a collection of the most relevant studies related to the method “Emozione di conoscere” and with the autonomy’s concept. Next, it has been done an accurate observation to describe the practice of a project based in this methodology and to analyze how this project intervenes in the development of this competence in the pupils. The entire project is framed into the scenario of the school “Scuola Elementare Pirazzini”, situated in the centre – north of Italy. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 60 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Autonomia de l'alumne ca_ES
dc.subject.other Educació especial ca_ES
dc.title “L’Emozione di conoscere e il desiderio di esistere”: Què és i com afecta la seva pràctica en el desenvolupament de l'autonomia de l'infant ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques