DSpace Repository

Avaluació de la implantació dels ipads a l'aula de segon de primària

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Oliver Oliver, Irina
dc.date.accessioned 2014-10-13T08:19:24Z
dc.date.available 2014-10-13T08:19:24Z
dc.date.created 2014-05-16
dc.date.issued 2014-05-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3401
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract En la societat actual, les TIC han revolucionat i transformat la manera de treballar, de relacionar-nos i de viure. Aquests canvis es veuen directament relacionats amb l’educació. Una de les claus per fer màgia educativa és augmentar el grau de motivació dels alumnes, per això els mestres han d’aprendre a despertar-la. Un dels elements que poden ajudar a aconseguirho pot ser l’ús de les noves tecnologies. Aquest Treball Final de Grau és un anàlisi de la motivació i l’aprenentatge que tenen els nens i nenes al treballar amb iPad’s, com a eina tecnològica de suport a les aules. Per analitzar aquests objectius s’utilitzen les entrevistes i observacions com a instruments de recollida de dades. Els resultats mostren que els infants senten que tenen més ganes d’aprendre, estan més motivats i es diverteixen treballant amb els iPad’s. Tot i així, seria convenient alternar les eines i no sempre utilitzar la mateixa per tal de potenciar les intel·ligències múltiples. ca_ES
dc.description.abstract Nowadays our society has increased the use of technology. Information and communication technology has completely change and transform the way we work in many areas. These changes are directly connected to the world of education. In order to improve education we should consider that motivation is the key. What is more, teachers must learn and search how to awaken it. Through the use of new technologies teachers can achieve that aim. This final degree is an analytical work oh how motivation and learning can be positively influenced by the use of iPad’s. It has been used as a technical tool of support in classrooms. As a method of analysis, all the objectives, interviews and observations have been used as for collecting data. So the results show that children are more incentivized to learn they enjoy working with iPad’s and then motivation is guaranteed. Therefore it would be advisable to alternative the learning resources not using always the same tools or material so that to promote the wide range og intelligence. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 78 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other iPad (Ordinador) ca_ES
dc.subject.other Aprenentatge ca_ES
dc.subject.other Motivació en l'educació ca_ES
dc.subject.other Educació primària ca_ES
dc.title Avaluació de la implantació dels ipads a l'aula de segon de primària ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/closedAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Browse

Statistics