DSpace/Dipòsit Manakin

English Rap: una proposta interdisciplinària d'anglès i de música per a Primària

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Departament de Filologia i Didàctica de la Llengua i la Literatura
dc.contributor.author Medina Casanovas, Núria
dc.date.accessioned 2015-01-21T08:44:47Z
dc.date.available 2015-12-05T00:04:52Z
dc.date.created 2014-12-04
dc.date.issued 2014-12-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3832
dc.description.abstract Aquesta tesi doctoral és fruit d’una recerca que des d’un enfocament ecològic qualitatiu d’investigació etnogràfica centrada a l’aula, explora d’una banda els avantatges del treball interdisciplinari de les assignatures d’anglès i música, i d’altra banda com incideix en la motivació de l’alumnat la creació d’un rap en anglès. Primerament es presenta un breu repàs al marc teòric, referent a l’ensenyament de l’anglès, l’ensenyament de la música, la relació entre la música i la llengua, i la motivació. Es relaciona la motivació amb els conceptes d’emoció, interès i creativitat i a partir d’aquests conceptes es creen unes categories apriorístiques que permeten l’anàlisi de les dades. Seguidament s’explica la proposta didàctica portada a terme en una aula de 6è de primària i es procedeix a l’anàlisi de les dades a partir dels diferents instruments de recollida i de les diverses perspectives dels integrants en el projecte. ca_ES
dc.description.abstract This thesis presents a piece of ethnographic classroom-based qualitative research from an ecological perspective. The aim was, on one hand, to explore the potential of an interdisciplinary (English and Music) project and, on the other, the effect of creating their own English rap on pupils’ motivation. The theoretical framework examines current thinking on foreign language acquisition, music learning, and the relationship between music, language and motivation. The research relates motivation to other concepts such as emotion, interest and creativity, out of which aprioristic categories are established for use in the analysis. The work includes a description of the project, carried out in a Year 6 Primary school classroom, and an analysis of the data obtained. This data was gathered by using a range of different instruments which include the observations, from the varying perspectives, of the participants in the project. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 314 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació primària ca_ES
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament ca_ES
dc.subject.other Música -- Ensenyament ca_ES
dc.subject.other Motivació en l'educació ca_ES
dc.subject.other Creativitat ca_ES
dc.subject.other Emocions ca_ES
dc.subject.other Rap (Música) ca_ES
dc.title English Rap: una proposta interdisciplinària d'anglès i de música per a Primària ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/doctoralThesis ca_ES
dc.embargo.terms 12 mesos ca_ES
dc.identifier.dl B 27404-2014
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES
dc.contributor.director Keim, Lucrecia

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques