DSpace Repository

Designing immersion activities in english for very young learners in infant education

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Santamaria Alsina, Cristina
dc.date.accessioned 2015-09-25T07:32:40Z
dc.date.available 2015-09-25T07:32:40Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4214
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract Aquest estudi es basa en els beneficis que la immersió aporta en l’ensenyament de l’Anglès com a llengua estrangera, adreçat a infants de preescolar. Per tal de comprovar el llenguatge addicional que reben els infants, pel fet d’estar àmpliament exposats a la llengua en situacions significatives per a ells, aquest estudi s’ha portat a terme en una escola real on l’Anglès és ensenyat a través de pràctiques d’immersió. L’estudi està compost per dos anàlisis: el primer mostra la transcripció de sis classes d’Anglès, dues a cada grau de P3, P4 i P5, tenint en compte el llenguatge que no guarda relació directa amb el contingut de la lliçó. D’altre banda, el segon és un anàlisis qualitatiu en el qual es presenten les percepcions de l’especialista en llengua anglesa de l’escola, juntament amb les experiències dels alumnes de primer de primària. L’estudi presenta els beneficis de l’ensenyament de l’Anglès mitjançant la immersió dels alumnes en la llengua, incloent-hi pràctiques de CLIL i O’CLILS. ca_ES
dc.description.abstract This study is based on the benefits immersion provides to the English as a foreign language teaching, addressed to preschool students. In order to verify the extra input children receive by being vastly exposed to the language in meaningful situations, this study has been carried out in a real school where the EFL is taught through immersion. It consists of two analyses: the first one is a transcription of six English sessions, two in each grade, P3, P4 and P5, taking into account the language not directly related to the topic. The other, is a qualitative analysis in which the English teacher’s perceptions and the Year one students’ experiences are presented. This study presents the benefits of learning EFL through immersion which include CLIL and O’CLILS practices. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 57 p. ca_ES
dc.language.iso eng ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació infantil ca_ES
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament ca_ES
dc.subject.other Immersió lingüística ca_ES
dc.title Designing immersion activities in english for very young learners in infant education ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics