DSpace/Dipòsit Manakin

Tertúlies musicals dialògiques en l'educació. Un estudi de cas : L’escola d'adults La verneda de Sant Martí

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Piqué Ortoll, Esther
dc.date.accessioned 2015-09-29T11:48:56Z
dc.date.available 2015-09-29T11:48:56Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4246
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract El propòsit d’aquesta investigació és conèixer una metodologia innovadora en el camp de l’educació musical, “Les Tertúlies Musicals Dialògiques”, amb la finalitat d’apropar la música clàssica als alumnes de primària. La recerca parteix d’un enfocament qualitatiu basat en un estudi de cas. El cas escollit és l’escola d’adults La Verneda de Sant Martí de Barcelona. S’ha realitzat un anàlisi del funcionament d’aquest centre partint de l’observació directa i l’entrevista semiestructurada com a instruments de la investigació. I s’ha obtingut unes conclusions, on es pot observar com les Tertúlies Musicals Dialògiques serien una bona metodologia per ensenyar els clàssics musicals i continguts d’aquesta àrea, a partir de l’aprenentatge dialògic i de totes les seves aportacions en l’aprenentatge, a nens i nenes d’educació primària. ca_ES
dc.description.abstract The research aim is to get knowledge about an innovative methodology in musical education, “Les Tertúlies Musicals Dialògiques”, to bring classical music to primary school children. The research adopted a qualitative approach based on a case study. The context of the case study is an adult school, La Verneda de Sant Martí in Barcelona. The research instrument has been a direct observations and a semi- structured interview. The main conclusion is that the “Tertúlies Musicals Dialògiques” could be a good methodology to teach classical music and their related contents to primary school children, based on the dialogic learning and all its benefits for the learning process. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 45 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Educació primària ca_ES
dc.subject.other Música -- Ensenyament ca_ES
dc.title Tertúlies musicals dialògiques en l'educació. Un estudi de cas : L’escola d'adults La verneda de Sant Martí ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques