La present recerca té com a finalitat identificar com calculen mentalment nens i nenes de 6è d’Educació Primària d’una escola pública de Catalunya que no se’ls ha ensenyat, des de l’escola, l’algoritme tradicional per ...
Aquest treball que llegireu a continuació, té com a objectiu principal investigar sobre com les concepcions que tenen els mestres en relació a la ciència influeixen en el seu model didàctic.
El meu interès en dur a terme ...
Aquest treball de fi de màster té el propòsit d’estudiar com els alumnes de 4t a 6è
d’educació primària realitzen sumes mentalment i quina influència pot tenir en ells la
metodologia que empren les mestres per ensenyar ...
Aquest treball d’investigació pretén conèixer els coneixements que tenen les mestres d’Educació Infantil i Primària en relació amb les estratègies de càlcul mental. Concretament, s’analitzaran els sabers en un procés ...
En aquesta investigació qualitativa s’ha fet una recerca sobre els efectes que desenvolupa la introducció del mètode d’investigació i modelització a nivell participatiu en un infant que presenta el trastorn de l’espectre ...
Aquesta recerca pretén, prioritàriament, elaborar un qüestionari que permeti identificar com és
la metodologia que empren diversos docents a l’hora de treballar les matemàtiques i,
posteriorment, considerar si aquesta ...
Aquest treball presenta l‟anàlisi de les propostes didàctiques i les creences docents en relació amb l‟ensenyament i l‟aprenentatge de la lectura a Cicle Inicial, centrant l‟atenció en les activitats d‟entrenament i hàbit ...
L’ensenyament-aprenentatge de l’ortografia es troba en una situació ambigua des que ha deixat d’ocupar una posició central en la didàctica de la llengua. Essent extensa la recerca entorn de l’ortografia com a codi gràfic ...
Aquest treball de recerca pretén identificar els coneixements del contingut claus sobre el valor de posició dels alumnes de cicle inicial d’Educació Primària d’una escola pública de Catalunya.
Per aconseguir aquest propòsit, ...
L’Escola
El
Colomer
va
ser
una
escola
singular
en
la
seva
època.
En
un
dels
pitjors
moments
de
la
història
de
l’educació
del
nostre
país,
on
es
feia
distinció
de
sexes,
s’obligava
a
ensen ...
Aquest treball d’investigació pretén conèixer l’ús que els docents de matemàtiques d’educació infantil i d’educació primària fan de les TIC i les barreres o obstacles que es poden trobar en la seva integració a les aules ...
Aquest treball pretén determinar la validesa d’un mètode actiu amb més de 100 anys de recorregut en l’ensenyament i aprenentatge de les ciències. A partir del context actual, la recerca s’estructura des d’una perspectiva ...
Amb aquest TFM vam iniciar un Pla de Millora en una escola alacantina amb l’objectiu de
millorar l’aprenentatge del lèxic en l’àrea de les Ciències Naturals per part de l’alumnat
d’origen immigrant. L’alt nombre de ...
L’Escola
El
Colomer
va
ser
una
escola
singular
en
la
seva
època.
En
un
dels
pitjors
moments
de
la
història
de
l’educació
del
nostre
país,
on
es
feia
distinció
de
sexes,
s’obligava
a
ensen ...
En aquesta recerca s'analitza l'impacte d'una formació audiovisual en un grup de quatre mestres de ciències d'educació primària. Per determinar l'impacte d'aquest vídeo didàctic es fan dues anàlisis qualitatives. En primer ...
El present estudi “L’impacte del treball d’activitats de matemàtiques i música de manera conjunta en escoles catalanes”, té com a finalitat conèixer quins han estat els efectes que ha provocat en diferents centres educatius ...
Aquest Treball de Final de Màster que presentem es basa en l'anàlisi i la valoració d'un
projecte anomenat «Taller de Matemàtiques», que gira a l'entorn de l'aprenentatge de les
Matemàtiques al Cicle Inicial —Segon Curs ...
Aquest estudi presenta un proposta d’investigació amb l’objectiu d’establir relacions
entre la motivació, la percepció d’ús d’estratègies de motivació a l’aula i els resultats
d’alumnes de 6è en l’aprenentatge del castellà ...
Aquest estudi té com a finalitat recollir el màxim de veus possibles del col·lectiu docent per
fer un retrat de les opinions dels mestres respecte a com s’han d’ensenyar les ciències en les
diferents etapes educatives, ...