DSpace Repository

Quina és la realitat de l'expressió corporal? Anàlisi de l'ensenyament de l'expressió corporal per a la millora de l'educació primària

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Tuneu Suriñach, Júlia
dc.date.accessioned 2016-12-29T11:14:38Z
dc.date.available 2016-12-29T11:14:38Z
dc.date.created 2016-05
dc.date.issued 2016-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4745
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.description.abstract Aquest estudi va néixer d’una especial necessitat personal i professional d’avançar qualitativament en la labor docent en Expressió Corporal; identificar els problemes actuals de l’ensenyament, anar a la realitat educativa i informar-se de la seva situació pedagògica de la mà de docents d’educació primària per buscar solucions creatives i eficaces i poder participar en l’evolució positiva de la societat amb les nostres possibilitats d’actuació. A priori considero que no hi ha la suficient presència de l’Expressió Corporal a Educació Primària per la falta de coneixements per part dels docents. En aquest escrit es detallen les conclusions més rellevants que es desprenen de l’estudi realitzat durant el curs 2015-2016, orientat a descobrir, descriure i analitzar la realitat de l’Expressió Corporal a Educació Primària amb la inestimable col·laboració de diferents mestres d’escoles de la comarca d’Osona, i a partir d’aquí, obrir vies d’investigació i actuació en un futur per la millora de la qualitat docent. Espero que aquestes conclusions ajudin a avançar en l’explicació, comprensió i coneixement de la realitat educativa en aquest camp i contribueixin a la teorització o intervenció sobre ella. es
dc.description.abstract This study came from the personal and professional need to move forward in the docent experience in terms of corporal expression; identifying the current problems in teaching, deepen in the educative reality and inform about its pedagogic situation, together with primary school teachers, in order to find out which creative and effective solutions we could provide, participating in a positive evolution of our society, by using affordable tools. In my opinion, there is no enough presence of Corporal Expression in Primary School due to the lack of knowledge in the teachers. In this report, we detail the most relevant conclusions obtained in this study during scholar year 2015-2016. All this, focused on the discovery, description and analysis of the real state of Corporal Expression in primary levels with the valuable collaboration of different teachers from different primary centers located in Osona. From here onwards, we would like to open new lines of research and action in a near future in order to improve the quality of teaching and education. I hope these conclusions could provide new insights in how to ameliorate explanation, comprehension and knowledge of the educative reality in this field, contributing to theorize or intervene on it. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 136 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Infants es
dc.subject.other Professors es
dc.subject.other Expressió corporal es
dc.subject.other Educació física es
dc.title Quina és la realitat de l'expressió corporal? Anàlisi de l'ensenyament de l'expressió corporal per a la millora de l'educació primària es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Browse

Statistics