DSpace/Dipòsit Manakin

La Comunicació entre l’escola i la família quan hi ha un nen amb necessitats educatives especials

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Cuadros Díaz, Marta
dc.date.accessioned 2017-01-11T19:24:33Z
dc.date.available 2017-01-11T19:24:33Z
dc.date.created 2016
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4797
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.description.abstract La relació i la participació de les famílies a l'escola és un fet fonamental per l'adequat desenvolupament de l'infant. Tant les famílies com l'escola són dos agents educatius indiscutibles per la qualitat de l'educació dels infants. És necessari crear camins comuns i posar en comú objectius per treballar conjuntament i millorar l'ensenyament i els resultats acadèmics. Un fet que també influeix és la diversitat actual d'infants i famílies, i per això, des de l'escola s'han de procurar recursos, espais i temps per atendre les necessitats de tots els infants i les famílies. Aquest treball d'investigació té com a objectiu conèixer els aspectes fonamentals de la relació entre la família i l'escola i com es treballen aquests, quan hi ha un nen amb Necessitats Educatives Especials. es
dc.description.abstract Relationships and family participation in school is a fundamental fact for the proper development of the child. Both, the families and the school are two indisputable educational agents for the quality of children's education. It is necessary to create ways to share common goals and work together to improve teaching and learning outcomes. A fact that is also influences the current diversity of children and families, and therefore from the school must ensure resources spaces and times to meet the needs of all children and families. This research aims to know the fundamentals of the relationship between the family and school and how these work when there is a child with special educational needs. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 152 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Família i escola es
dc.subject.other Educació especial es
dc.title La Comunicació entre l’escola i la família quan hi ha un nen amb necessitats educatives especials es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques