DSpace/Dipòsit Manakin

L’Impacte d'una formació audiovisual en l'aprenentatge de la didàctica de les ciències amb un grup de mestres de primària

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.author Martin Ferrer, Laura
dc.date.accessioned 2017-01-24T19:02:01Z
dc.date.available 2017-01-24T19:02:01Z
dc.date.created 2016-09
dc.date.issued 2016-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4849
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.description.abstract En aquesta recerca s'analitza l'impacte d'una formació audiovisual en un grup de quatre mestres de ciències d'educació primària. Per determinar l'impacte d'aquest vídeo didàctic es fan dues anàlisis qualitatives. En primer lloc, es fa una anàlisi que compara les concepcions dels mestres abans i després de fer la formació audiovisual. En segon lloc s'analitza el vídeo didàctic de la sessió formativa per validar que cada part de l'audiovisual hagi complert el seu objectiu. Les dades analitzades suggereixen que les mestres han incorporat noves idees a les quals tenien inicialment, tot i que no s'ha fet un canvi de concepció significatiu. Els canvis han estat, sobretot, en relació a les concepcions sobre el mètode didàctic, és a dir, al procés d'aprenentatge. En relació a l'anàlisi del vídeo didàctic, les dades indiquen que els espais d'interacció, reflexió i experimentació ens ajuden a canviar el model dels mestres. es
dc.description.abstract This research study analyzes the impact of an audiovisual training video a group of four primary school science teachers. Two qualitative analyses are conducted to determine the impact of this educational video: an analysis that compares the views of teachers before and after training and an analysis of the video of the training sessions to validate that each part of video serves its purpose. The data suggest that teachers have added new ideas to the ones they initially had, although no significant change in conception is found. The observed changes were mainly in relation to the conceptions of teaching methodology, that is, in relation to the learning process. Regarding the analysis of the educational video, data indicate that areas of interaction, reflection and experimentation help us change the teachers’ models. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 97 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Mestres -- Formació es
dc.subject.other Ciències -- Didàctica es
dc.title L’Impacte d'una formació audiovisual en l'aprenentatge de la didàctica de les ciències amb un grup de mestres de primària es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques