DSpace/Dipòsit Manakin

El paper de la mediació en el desenvolupament de la competència literària: Disseny i aplicació d'una intervenció didàctica

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Amat, Vanesa
dc.date.accessioned 2017-06-19T12:34:15Z
dc.date.available 2017-06-19T12:34:15Z
dc.date.created 2010
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Amat Castells V. (2010). El paper de la mediació en el desenvolupament de la competència literària: disseny i aplicació d'una intervenció didàctica. Bellaterra: Journal of Teaching & Learning Language, 3(1), 33-49. es
dc.identifier.issn 2013-6196
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5018
dc.description.abstract La tasca docent consisteix a dissenyar contextos, planificar i desenvolupar activitats, observar i avaluar les possibilitats d’aprenentatge que es generen a les aules, etc. de manera que sigui possible que els alumnes avancin en l’adquisició de competències en els diferents àmbits de coneixement. En el cas de l’aprenentatge literari, la formació de lectors que dominin patrons narratius i puguin gaudir de les lectures s’esdevé a partir de les possibilitats que els adults ofereixen als infants en un context cultural determinat, però quin tipus de pràctiques poden resultar més útils? Quines característiques han de tenir les propostes que s’ofereixen i quin paper ha d’exercir el docent en el seu desenvolupament? es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 17 p. es
dc.language.iso cat es
dc.publisher Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ es
dc.subject.other Llibres i lectura es
dc.subject.other Aprenentatge es
dc.title El paper de la mediació en el desenvolupament de la competència literària: Disseny i aplicació d'una intervenció didàctica es
dc.type info:eu-repo/semantics/article es
dc.identifier.doi https://doi.org/10.5565/rev/jtl3.217
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es
dc.type.version info:eu-repo/publishedVersion es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques