Aquest article neix fruit d’una de les línies de recerca en la qual estem treballant des del GRAD (Grup de
Recerca sobre l’Atenció a la Diversitat) de la Universitat de Vic. Es tracta d’una línia centrada en la importància que
té per als processos d’inclusió educativa la variable psicològica de les actituds de les persones que ...»»»»
Aquest article neix fruit d’una de les línies de recerca en la qual estem treballant des del GRAD (Grup de
Recerca sobre l’Atenció a la Diversitat) de la Universitat de Vic. Es tracta d’una línia centrada en la importància que
té per als processos d’inclusió educativa la variable psicològica de les actituds de les persones que els han de portar a
terme. L’article que us presentem se centra concretament en la mesura d’aquestes actituds, incloent un instrument i
tots els passos seguits per elaborar-lo. Pensem que aquest instrument pot ser d’utilitat per als professionals del món
de l’educació amb la finalitat de fer una radiografia de la situació dels centres educatius, veure si s’ha modificat al
llarg del temps, detectar necessitats de formació, etc.^^^^
Tipus:
Article
Indexació:
Indexat a CARHUS+
Drets:
Tots els drets reservats
(c) Universitat de Vic
Citació Bibliogràfica:
Comas, Manel Dionís, Soldevila Jesús.. (2008). Instrument per a la mesura de les actituds del professorat vers les pràctiques inclusives. Suports' Revista Catalana d'Educació Inclusiva., 12(2), 118-128.