DSpace Repository

L’Atenció que reben els infants amb pèrdua auditiva en un centre d’agrupament de sords a l’etapa de cicle superior d’educació primària

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Albiol Álvarez, Marc
dc.date.accessioned 2017-10-31T17:26:19Z
dc.date.available 2017-10-31T17:26:19Z
dc.date.created 2017-05
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5227
dc.description Curs 2016-2017 es
dc.description.abstract Amb aquest estudi es pretén conèixer i analitzar com és l’atenció que reben infants amb pèrdua auditiva en un centre d’agrupament per a sords a l’etapa de Cicle Superior d’educació Primària. Aquesta recerca vol aprofundir en la realitat, des d’un paradigma interpretatiu, de quines són les barreres amb les que es troben els alumnes amb pèrdua auditiva i quines estratègies educatives i recursos didàctics, tecnològics i personals s’implementen per tal d’afavorir el seu desenvolupament i l’aprenentatge. es
dc.description.abstract This study aims to describe and analyse the attention that deaf children receive in a specific primary school for deaf children (Centre d’Agrupament de Sords). This research wants to delve into the reality – from an interpretive paradigm– of the barriers that deaf students find in a primary school and which are the learning/teaching strategies and the educational, technological and human resources that are used in order to favour the development and learning of deaf children. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 171 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Infants sords -- Educació es
dc.title L’Atenció que reben els infants amb pèrdua auditiva en un centre d’agrupament de sords a l’etapa de cicle superior d’educació primària es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Browse

Statistics