DSpace/Dipòsit Manakin

L’assetjament escolar en l’etapa de secundària: anàlisi en un centre del Ripollès

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.author Anguita i Mora, Laia
dc.date.accessioned 2018-03-13T18:46:50Z
dc.date.available 2018-03-13T18:46:50Z
dc.date.created 2017-06
dc.date.issued 2017-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5371
dc.description Curs 2016-2017
dc.description.abstract L’assetjament escolar és un fenomen al qual haurem de fer front com a docents i que darrerament, malauradament, sembla estar més present a les aules. L’objectiu d’aquest estudi és poder establir l’índex d’assetjament concret que hi ha en el centre participant a l’estudi, així com conèixer les actuacions en prevenció, detecció i intervenció que fan referència a aquest fenomen. La mostra que participarà en l’estudi és de 147 alumnes de l’etapa d’educació secundària obligatòria d’un centre del Ripollès així com d’un professor d’Educació Física del mateix centre. Es conclou que l’índex d’assetjament és del 27.2%, que la prevenció i detecció d’aquestes situacions és insuficient, que l’alumnat no n’és prou conscient de la problemàtica i que una solució podria recaure en la mediació entre els mateixos alumnes. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 73 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Assetjament escolar es
dc.subject.other Violència -- Prevenció es
dc.title L’assetjament escolar en l’etapa de secundària: anàlisi en un centre del Ripollès es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Tutor/a: Montse Martín
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques