Anàlisi de l'ús, el coneixement i la formació en aprenentatge cooperatiu entre el professorat d'Educació Secundària Obligatòria d'Educació Física de Mollet del Vallès
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Anàlisi de l'ús, el coneixement i la formació en aprenentatge cooperatiu entre el professorat d'Educació Secundària Obligatòria d'Educació Física de Mollet del Vallès
El present estudi pretén analitzar el grau de formació, el grau de coneixement i la freqüència d’ús de l’aprenentatge cooperatiu entre el professorat de l’Educació Secundària Obligatòria d’Educació Física de Mollet del Vallès.
Els resultats de la investigació confirmen que aquest col·lectiu té una formació i un grau de coneixement ...»»»»
El present estudi pretén analitzar el grau de formació, el grau de coneixement i la freqüència d’ús de l’aprenentatge cooperatiu entre el professorat de l’Educació Secundària Obligatòria d’Educació Física de Mollet del Vallès.
Els resultats de la investigació confirmen que aquest col·lectiu té una formació i un grau de coneixement molt baix en aprenentatge cooperatiu. També s’afirma que la freqüència d’ús d’aquesta estructura d’aprenentatge a les classes d’Educació Física és molt escassa. Aquests resultats obren la possibilitat que existeixi una imprecisió terminològica a l’hora de definir i/o entendre l’aprenentatge cooperatiu a causa de la poca formació i del poc coneixement que se’n té sobre ell.^^^^