DSpace Repository

La comunicació corporativa a les entitats del Tercer Sector de la Catalunya Central (2015-2018): Rutines, estructures i mitjans de proximitat

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Comunicació
dc.contributor.author Francàs Guillén, Berta
dc.date.accessioned 2019-05-23T11:45:47Z
dc.date.available 2019-05-23T11:45:47Z
dc.date.created 2018-12-20
dc.date.issued 2018-12-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5834
dc.description Programa de Doctorat : Traducció, gènere i estudis culturals
dc.description.abstract Aquesta tesi doctoral analitza el funcionament de les estructures comunicatives de les organitzacions que treballen per a la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat física, psíquica i/o intel·lectual a les capitals de comarca de la Catalunya Central. Per fer-ho, es parteix d’una mostra tipològica d’entitats (Fundació AMPANS, Associació Sant Tomàs, Fundació Privada Àuria, Associació Pro-Minusvàlids de Solsona i Comarca, i Associació Pro-Disminuïts Psíquics del Berguedà) a les quals s’aplica l’observació no participant, una entrevista semiestructurada a les seves responsables de comunicació i s’analitzen les seves webs a partir dels criteris del Manual i guia d’autoavaluació sobre transparència i qualitat de la informació de les entitats sense ànim de lucre (Molina, 2014). Paral·lelament, s’aborda la relació entre els gabinets de comunicació de les entitats analitzades i els mitjans de comunicació de referència de les seves comarques (Regió7, El 9 Nou, Ràdio Igualada, Nació Solsona i Televisió del Berguedà). es
dc.description.abstract This doctoral thesis analyses the communication structures of organizations that work for the improvement of quality of life of people with physical, mental or intellectual disabilities in the county towns of Central Catalonia. In order to do so, non-participant observation and semi-structured interviews to communications officers were conducted in a sample of organizations (Fundació AMPANS, Associació Sant Tomàs, Fundació Privada Àuria, Associació Pro-Minusvàlids de Solsona i Comarca, i Associació Pro-Disminuïts Psíquics del Berguedà). Furthermore, these organizations' websites were analysed following the guidelines on transparency and information quality for non-profit organizations (Molina, 2014). The relationship between the communication departments of the aforementioned organizations and their region's mass media (Regió7, El 9 Nou, Ràdio Igualada, Nació Solsona i Televisió del Berguedà) was also analysed. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 336 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/ es
dc.subject.other Comunicació corporativa es
dc.subject.other Entitats sense ànim de lucre es
dc.subject.other Catalunya Central es
dc.subject.other Associacions, institucions, etc es
dc.subject.other Comunicació es
dc.title La comunicació corporativa a les entitats del Tercer Sector de la Catalunya Central (2015-2018): Rutines, estructures i mitjans de proximitat es
dc.type info:eu-repo/semantics/doctoralThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es
dc.contributor.director Ginesta Portet, Xavier

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics